سرمربی تیم ملی کشتی کشورمان پس از کسب یک پیروزی ارزشمند برابر تیم آذربایجان گفت: نتایج موفقیت آمیزی که امروز بدست آمد با امکانات کم و موانع زیاد میسر شد.

رسول جزینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: به جرات می توان فرنگی کاران ایرانی را مردان با غیرت و متعصب کشتی ایران خواند چرا که در اوج مشکلات و کاستی های ماههای اخیر و با وجود موانع و مشکلات فراوان موفق شدند خود را به یک قدمی فینال رقابت های جام جهانی برسانند.

وی تصریح کرد: مطمئنا این شادی ها برای ملت ایران که هم اکنون به نوعی در مشکلات مختلف اقتصادی قرار دارند لازم بود و از سویی دیگر به منتقدان ثابت کرد که وضعیت کشتی فرنگی ایران آن چیزی نیست که آنها می گویند.

مربی المپیکی کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: ما بدون اینکه نفرات اصلی و المپیکی خود را در اختیار داشته باشیم توانستیم با تکیه بر توان و غیرت پشتوانه ها به پیروزی های ارزشمند امروز دست یابیم و این پشتوانه ها نشان دادند که کشتی فرنگی ایران به بن بست نرسیده است. متاسفانه برخی از منتقدان که تعدادشان انگشت شمار است برخلاف جریان آب شنا می کنند و بر روی  نظرات و اعتقادات غیر منطقی خود پافشاری می کنند.

وی در پایان گفت: کار ما هنوز تمام نشده و ما باید برای رسیدن به فینال و کم کردن فاصله تا قهرمانی فردا چهارشنبه از سد تیم مجارستان نیز بگذریم. امیدوارم برای چهارمین سال پیاپی قهرمان جام جهانی شویم و جام قهرمانی را در خانه نگهداریم.