دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته در حالی از صبح امروز آغاز شد که دستیاران سرمربی تیم ملی معرفی شده و قرار است از فردا اردونشینان در رقابتهای انتخابی شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاراته سال آینده حضور در دو رویداد مهم بازهای کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد. فدراسیون کاراته بعد از انتخاب سرمربی تیم ملی بلافاصله بساط مسابقات قهرمانی کشور با حکم مرحله نخست تمرینات تیم ملی را در اراک پهن کرد و از امروز هم برترین های آن به اردو می روند.

اردوی تیم ملی در حالی آغاز می شود که دستیاران مسعود رهنما در تیم ملی معرفی شده اند. بر اساس پیش بینی خبرنگار مهر که چند روز قبل مطرح شد شهرام هروی ، شهاب سلطانی و حسین روحانی از امروز در کنار سرمربی کار آماده سازی را آغاز می کنند و به احتمال فراوان مازیار فرید خمامی هم به عنوان بدنساز به این جمع اضافه خواهد شد.

اما قرار است 32 کاراته کای دعوت شده به اردو از فردا پنجشنبه به مدت دو روز به مصاف هم بروند. این مسابقات انتخابی به صورت دروه ای برگزار خواهد شد که بر اساس فرمولی که چند روز قبل اعلام شد آنها که نتایج بهتری کسب می کنند در اردو مانده و بازنده ها با از دست دادن شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی اردو را ترک خواهند کرد. طبق تصمیم فدراسیون و کادر فنی از این جمع 32 نفره 17 کاراته کا به مرحله دوم اردوها راه يافته تا با ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی پاریس دیدار کنند.

تیم ملی کاراته ایران در دوره گذشته بازی های کشورهای اسلامی که به میزبانی عربستان برگزار شد با کسب (5 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز) بهترین نتایج کاروان ورزشی ایران را به خود اختصاص داد.