بجنورد - خبرگزاري مهر: معاون پژوهش، برنامه ريزي و منابع انساني اداره كل آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: ستاد بزرگداشت هفته معلم با شش كميته در اين استان تشكيل شد.

محمدابراهيم عصمتي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور برگزاري هر چه بهتر برنامه هاي هفته گراميداشت مقام معلم( 12 الي 18 ارديبهشت ماه) در خراسان شمالي، ستاد بزرگداشت اين هفته در خراسان شمالي به رياست استاندار و قائم مقامي مديركل آموزش و پرورش خراسان شمالي و در شهرستان هاي هفت گانه نيز به رياست فرمانداران و قائم مقامي روساي ادارات آموزش و پرورش تشكيل شده است.

وي با بيان اينكه ستاد استاني بزرگداشت مقام معلم و هر كدام از ستادهاي شهرستاني داراي شش كميته هستند، اظهار داشت: كميته اطلاع رساني، فرهنگي، ايثار و شهادت، مشاركت هاي مردمي، مالي و پشتيباني و كميته نظارت و ارزيابي شش كميته ستادهاي بزرگداشت هفته معلم در خراسان شمالي است.

عصمتي عنوان كرد: در اين هفته در سطح مناطق 9 گانه آموزشي در استان، برگزاري 10 همايش تجليل از مقام معلم، 10 نمايشگاه آثار و تاليفات استاد مرتضي مطهري و فرهنگيان و نيز دستاوردهاي آموزشي، يادواره شهداي معلمان شهيد، گلباران مزار شهداي فرهنگي، ديدار با خانواده هاي معزز شهدا، جانبازان و ايثارگران، تقدير از بانوان موفق، ديدار با نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري در بجنورد و ائمه جمعه در شهرستان هاي ديگر و ... از جمله برنامه هاي شاخص در استان خواهد بود.

به گفته وي علاوه بر اين افتتاح طرح هاي هوشمندسازي مدارس در تمامي شهرستان ها و برگزاري نمايشگاه هوشمندسازي مدارس به صورت نمادين در هر شهرستان از ديگر برنامه هاي اين هفته در مناطق آموزشي 9 گانه خراسان شمالي است.