ورامین - خبرگزاری مهر: تیم والیبال "متین" ورامین در اولین حضور خود در لیگ برتر والیبال که همچنان مقتدرانه به پیش می رود، موفق شد تیم باسابقه سایپا البرز را با نتیجه قاطع 3-0 شکست دهد تا گام بلندی برای قهرمانی لیگ برتر والیبال بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار که با حضور سه هزار تماشاگر مشتاق ورامینی در سالن شهید گلعباسی ورامین به مدت 100 دقیقه با نظارت محمد حداد و نظارت ویژه محمدحسین شفقی برگزار شد، به داوری مرتضی اکرمی و داور دوم علیرضا قریب به برتری "متین" در سه گیم متوالی منجر شد.

ورامین در حالی میزبان دومین بازی مرحله پلی آف بود که فرهاد نفرزاده و شاگردانش نشان دادند تبحر خاصی در شکست دادن تیم متین دارند و با تجربه پیروزی در دو بازی این فصل مقابل این تیم تازه وارد، با انگیزه تر از قبل به میدان رفتند.

مصطفی کارخانه و بازیکنانش اگرچه در این فصل از رقابتهای لیگ برتر جام سردار شهید حسن تهرانی مقدم، مقابل کرجی ها دو شکست را تجربه کردند اما نتایج این تیم و رده دومی اش در پایان دور مقدماتی نشان از قدرتمند بودن ورامینی ها داشت.

تیم ورامینی موفق شد بر خلاف اکثر بازیهای مرحله مقدماتی که حداقل یک گیم را به حریفانش واگذار می کرد، گیم اول را با نتیجه 25  - 16 قاطعانه از حریف خود ببرد.

گیم دوم بازی نیز با رقابت نزدیک دو تیم و با نتیجه 25  - 23 به سود متین ورامین پایان یافت و در نهایت گیم سوم نیز با شکست 25  - 21 سایپا همراه شد.

نظری افشار مصدوم شد

اوایل گیم سوم این دیدار، فرهاد نظری افشار کاپیتان تیم متین ورامین از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و بازیهای بعدی متین را نیز از دست می دهد.

به این ترتیب، با توجه به اینکه این مرحله از بازیها، برد 2 بازی از سه بازی است، در صورت پیروزی مجدد متین ورامین در بازی برگشت که روز چهارشنبه نهم اسفندماه در سالن انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود، تیم ورامینی در اولین حضورش به فینال راه می یابد.

در غیر این صورت، بازی سوم این دو تیم در روز 16 اسفندماه، بار دیگر به میزبانی ورامینی ها در سالن شهید گلعباسی برگزار می شود تا تکلیف تیم پیروز مشخص شود.