ساری - خبرگزاری مهر: همایش ملی اقتصاد مقاومتی، دقایقی پیش با حضور معاون پارلمانی و کنسولی وزیر امور خارجه در هتل سالاردره ساری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، 70 مقاله به همایش ملی اقتصاد مقاومتی در ساری ارائه شد. همایش ملی اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار و چند مقاله برتر در آن به صورت سخنرانی ارائه می شود.

این همایش زمینه خوبی برای همکاری های متقابل دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و دانشگاه فراهم کرده و در محورهای اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، اقتصاد دانش بنیان و تولید ملی، اقتصاد تعاون و تولید ملی، سرمایه و تولید ملی، بهره وری و رشد اقتصادی، حسابداری و تولید ملی، نیروی کار و تولید ملی، کارآفرینی و تولید ملی، تجارت خارجی و تولید ملی، آموزش مهارتی و اقتصاد مقاومتی، قوانین و مقررات و تولید ملی، تجارب تاریخی و الگوهای موفق تولید ملی برگزار می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران در این باره رویکرد اقتصاد مقاومتی را چگونگی دستیابی به موفقیت در شرایط تحریم دانست و افزود: در این شرایط نقش دستگاه های دولتی و بخش خصوصی با نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان بسیار پر رنگ است.

صادق علی موحدمنش بیان داشت: دانشگاه پیام نور مازندران می تواند جهت تحقق اهداف و توسعه برنامه های استان به عنوان مشاور تخصصی دستگاه های اجرایی اقدام کند.

وی افزود: همایش ملی اقتصاد مقاومتی را دانشگاه پیام نور مازندران با همکاری اتاق بازرگانی استان برگزار می کند.

به گزارش مهر، تاکنون در مراسم افتتاحیه همایش ملی اقتصاد مقاومتی، قشقاوی معاون کنسولی و پارلمانی وزیر امور خارجه و احمد جمشیدی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع استانداری مازندران حضور یافتند.

این همایش تا عصر پنجشنبه ادامه دارد.