اصفهان - خبرگزاری مهر: دو تیم سپاهان و ملوان در مسابقه امروز خود با یکدیگر، بازیکنان اصلی خط دفاعی خود را در اختیار نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* برای تماشای بازی امروز سپاهان و ملوان حدود 1500 تماشاگر به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند. همچنین 50 نفر از هواداران ملوان با پرچم بزرگی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشتند و به تشویق تیم خود می‌پرداختند.

* دو تیم سپاهان و ملوان در بازی امروز قلب خط دفاعی خود را نداشتند و فرشید طالبی و میلان سوشاک در سپاهان و همچنین حسن آهی و هادی تامینی غایبان خط دفاعی ملوان به شمار می‌رفتند. در غیاب بازیکنان خط دفاعی ملوان، جلال رافخایی، مهاجم ملوان در پست مدافع وسط به میدان می‌رفت.

* میلان سوشاک، مهدی جعفرپورو جواهیر سوکای از جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه فولادشهر و فرشید طالبی از روی سکوها بازی امروز سپاهان را تماشا می‌کرد.

* با وجود اینکه روز گذشته شنیده می‌شد محرومیت هادی تامینی برطرف شده، این بازیکن نتوانست در مسابقه امروز برای ملوان به میدان برود.

* درودگر، مدیرعامل باشگاه ملوان در نیمه نخست بازی در کنار ممبینی، ناظر داوری مسابقه نشسته بود که این مسئله سوژه خبرنگاران حاضر در ورزشگاه فولادشهر شده بود.

* حسن جعفری، مدافع سپاهان که چند هفته بود در ترکیب اصلی سپاهان به میدان نرفته، در بازی امروز بار دیگر به ترکیب اصلی سپاهان بازگشته بود.

* محمد غلامی، مهاجم سپاهان هم در مسابقه امروز در ترکیب اصلی با تیم سابقش رویارو شد.

* هواداران سپاهان از دقیقه 56 مسابقه به تشویق احمد جمشیدیان پرداختند و خواستار حضور او درون زمین مسابقه شدند، او چند دقیقه بعد به میدان آمد و گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

* سعید سالارزاده، بازیکن ملوان در دقیقه 62 بازی به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و با وجود اینکه بار دیگر به درون زمین آمد، نتوانست به بازی ادامه دهد و در دقیقه 65 سیامک کورشی به جای او در ترکیب ملوان به میدان رفت.

* تماشاگران سپاهان در صحنه‌ای که بازیکنان ملوان بازی جوانمردانه را رعایت کردند، به شدت به تشویق تیم ملوان پرداختند و از آنها تشکر کردند.

* تشویق‌های بی‌امان شهاب گردان در ورزشگاه فولادشهر نیز از نکات جالب پایان بازی بود. تماشاگران سپاهان در این دقایق با شعار شهاب دست طلایی، گردان را تشویق کردند.

این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.