اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به موقعیت‌سوزی‌های بازیکنان تیم سپاهان گفت: سپاهان نباید در بازی‌های آسیایی موقعیت‌سوزی کند چون در بازی‌های  حساس و مهم به اندازه دیگر بازی‌ها، موقعیت نداریم و نباید آن را از دست دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: خوشحالم که ما بعد از یک شکست غیر منتظره توانستیم به روند خوب خود برگردیم و از لحظه نخست حمله کردیم.

وی ادامه داد: ما بعد از چند موقعیت توانستیم به نتیجه دلخواه برسیم، ملوان هم چون بافشار به بازی آمده بود، بازی خوبی ارائه داد اما ما سعی کردیم بازی خوب خودمان را ارائه دهیم تا همچنان جزء مدعیان باشیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به گلزنی جمشیدیان در این مسابقه و شادی قابل توجه او بعد از این گلزنی بیان داشت:  به هر حال بعد از گلی که احمد زد، ما هم خوشحال شدیم، او چند بازی بود که وقتی در بازی‌های ما به میدان آمده بود، می‌توانست روند بازی را تغییر دهد و امروز هم گل زد و روند بازی را تغییر داد.

وی در مورد نیمکت‌نشینی‌های سپاهان بیان داشت: تیم ما از 23 بازیکن تشکیل شده و هر بازیکنی تلاش کند می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد و من بنا به شرایط از همه بازیکنان در ترکیب خود استفاده می‌کنم.

کرانچار در مورد موقعیت‌سوزی بازیکنان تیمش در این مسابقه بیان داشت: ما شرایط تیم و گل‌های دریافتی را آنالیز کرده‌ایم و باید بگویم گل‌های دریافتی ما بیشتر بر حسب اشتباهات فردی بوده است؛ من هم این نکته را به بازیکنان تیم گفته‌ام اما این اشتباهات فردی با توجه به جو بازی‌ها، طبیعی است.

وی بیان داشت: خود من هم راضی نیستم که تعداد زیادی موقعیت ایجاد می‌کنیم و از آنها استفاده نمی‌کنیم و باید بیشتر تلاش کنیم، مهاجمان ما موقعیت‌سوزی می‌کنند و باید خونسردی خودشان را حفظ کنند چون در بازی‌های سنگین ممکن است به اندازه این بازی موقعیت نداشته باشیم و مجبور شویم از معدود موقعیت‌های خود استفاده کنیم و آنها باید از موقعیت‌های خود به نحو احسنت استفاده کنند. متاسفانه ما بازی‌های مس، تراکتور، نفت، استقلال و پرسپویلس را بر اساس اشتباهات فردی بازی واگذار کردیم که امیدوارم این مشکلات کاهش یابد.

سرمربی سپاهان با اشاره به کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان ادامه داد: چمن مسابقه نسبت به قبل خیلی بهتر شده و باید از مسئولان تشکر کنیم که ورزشگاه را برای بازی‌های آسیایی آماده کردند و من و هواداران خوشحالیم که می‌توانیم در زمین خودمان بازی کنیم و از تماشاگران می‌خواهیم به صورت انبوه در بازی باشند و ما را حمایت کنند.

وی در مورد خودخواهی احسان حاج‌صفی در مسابقه امروز بیان داشت: خودم از او خواستم که اگر در موقعیت گلزنی است، خودش استفاده کند و اگر می‌بینید در چند موقعیت پاس نداد، به این دلیل بود که خود ما به او گفته بودیم، گل بزند.

کرانچار در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل النصر امارات اضافه کرد: ما تیم النصر را آنالیز کرده‌ایم و به نظرم این تیم از سال قبل قوی‌تر شده است و با کیفیت تر از قبل بازی می‌کند بنابراین ما هم باید با کیفیت تر از قبل مقابل این تیم ظاهر شویم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی با نتیجه 3 بر یک به سود تیم سپاهان به پایان رسید.