ستاره 74 کیلویی تیم کشتی آمریکا پس از شکست تیمش در برابر ایران گفت: به هیچ عنوان انتظار چنین رقابتهای سطح بالایی و فشرده ای را نداشتم.

به گزارش خبرنگار مهر، جردن باروفس در مورد شکست تیم آمریکا برابر ایران ضمن بیان این مطلب گفت: تمامی تیم‌های این دوره از جام جهانی خوب و آماده هستند و ایران نیز یکی از بهترین‌های آنان بود. به هیچ عنوان انتظار نداشم که دیدار تیم آمریکا با ایران تا این حد حساس و سنگین باشد، هرچند که تیم ایران از بهترین نفرات خود استفاده کرده بود.

وی به استقبال غیر قابل باور تماشاگران از این دیدارها اشاره کرد و افزود: تماشاگران ایرانی را به هیچ عنوان نمی‌توان با دیگر کشورها مقایسه کرد. استقبال مردم از کشتی در ایران بی‌نظیر است و فکر می‌کنم همین موضوع در تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک در مورد حذف احتمالی کشتی از المپیک بسیار موثر باشد.

ستاره 74 کیلویی تیم کشتی آمریکا در پاسخ به این سول که دوست داشتی با صادق  گودرزی دوباره کشتی بگیرید، گفت: داستان من و صادق همچنان ادامه دارد و مطمئنا کشتی من با او می‌توانست یکی از بهترین کشتی‌ها جام جهانی لقب گیرد. ما چندین بار با هم کشتی گرفتیم و در آینده نیز با هم روبرو خواهیم شد. جام جهانی تهران بار اول و آخر برای ما نخواهد بود.