بندرعباس - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این پس هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد چون این تیم هم اکنون در جایگاه واقعی خود قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس، عنوان کرد: بازی بسیار حساسی را مقابل آلومینیوم در پیش داریم و باید برای بهبود وضعیت خود در جدول سه امتیاز مسابقه با آلومینیوم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در کادرفنی تیم آلومینیوم، معتقدم شاهد بازی خوبی میان آلومینیوم و پرسپولیس در بندرعباس خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: آلومینیوم در بندرعباس به راحتی به حریفان امتیاز نمی دهد و هر تیمی در این شهر با بازی های دشواری مواجه شده اما امیدوارم در این بازی سخت بتوانیم پیروز میدان باشیم.

گل محمدی در ادامه اظهار داشت: از این پس هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد چون این تیم هم اکنون در جایگاه واقعی خود قرار ندارد و باید برای صعود در جدول سه امتیاز بازی های باقی مانده را کسب کنیم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان پرسپولیس در این دیدار گفت: در این دیدار علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را به علت مصدومیت و محسن بنگر را به علت محرویمت به همراه نداریم.

به گزارش مهر، تیمهای فوتبال آلومینیوم هرمزگان و پرسپولیس تهران از ساعت 14:30 روز جمعه چهارم اسفند در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف یکدیگر می روند.