بندرعباس - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: پرسپولیس هم اکنون علاوه بر جام حذفی، لیگ را نیز بسیار جدی گرفته و همین مسئله کار ما را مقابل این تیم سخت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس، عنوان کرد: تیم ما پس از بازی بازی با نفت آبادان تمرینات خوبی انجام داده و بازیکنان ما انگیزه بالایی برای غلبه بر پرسپولیس دارند.

وی ادامه داد: پیروزی مقابل پرسپولیس برای آلومینیوم دور از دسترس نیست و تنها باید بتوانیم در بازی از اشتباهات حریف به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان افزود: در تمرینات به بازیکنان دیکته کرده ایم که تنها برای سه امتیاز بجنگند چون مساوی دردی را از ما دوا نمی کند و در صورت رسیدن به خود باوری قطعا می توانیم، پرسپولیس را ببریم.

مظلومی اضافه کرد: خوشبختانه مصدومیت ایمون زاید رفع شده و به احتمال فراوان به این بازی می رسد اما مصدومیت رضا ناصحی، من را نگران کرده است.

وی با بیان اینکه هدف پرسپولیس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است، اظهار داشت: پرسپولیس هم اکنون علاوه بر جام حذفی، لیگ را نیز بسیار جدی گرفته و همین مسئله کار ما را مقابل این تیم سخت می کند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان تصریح کرد: ما تلاش کرده ایم که تفکر بازیکنان آلومینیوم از بازی دفاعی به بازی تهاجمی تغییر پیدا کند و در مقابل پرسپولیس نیز بازیکنان ما اعتماد به نفس کافی برای بازی تهاجمی را دارند که امیدوارم بتوانیم از خط دفاعی این تیم عبور کنیم.

مظلومی در پایان گفت: هر بازی برای آلومینیوم حکم فینال را دارد و به علت شرایط حساس در جدول باید امتیازات لازم را کسب کنیم.

به گزارش مهر، تیمهای فوتبال آلومینیوم هرمزگان و پرسپولیس از ساعت 14:30 روز جمعه چهارم اسفند از سری مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با یکدیگر دیدار می کنند.