شيروان - خبرگزاري مهر: امام جمعه شيروان گفت: برخورد جدي و قاطع قوه قضاييه با عناصر پرونده فساد سه هزار ميلياردي لبيك به خواست رهبري و مردم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسين كوثري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شيروان با تبيين و تشريح بيانات روشن گرانه مقام معظم رهبري در جمع مردم تبريز، سخنان خيرخواهانه و نصايح رهبري را باران رحمتي بر دل هاي خشكيده و مايه حيات و نشاط در جامعه دانست.

وي با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبري در اين سخنراني، اظهار داشت: ايجاد فضاي امنيت اخلاقي، امنيت رواني و وحدت و رفاقت مثلث سعادت بخش جامعه خواهد بود و اخلاق در جامعه سبب گردش و حركت صحيح اركان مختلف خواهد شد.

حجت الاسلام كوثري از مسئولين خواست تا با فكر و درايت و روحيه وحدت و رفاقت، موجبات خشنودي ولي امر مسلمين را فراهم كرده و از ناراحتي و تاثرات قلبي رهبر بكاهند.

وي همچنين از مردم خواست تا در آستانه سال نو براي كاهش مشكلات اقتصادي يكديگر دست در دست هم دهند و شادي هاي خود را در بين افراد جامعه تقسيم كنند.

خطيب نماز جمعه شيروان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به صدور حكم براي متهمان پرونده فساد مالي بزرگ، با تجليل از اين اقدام قوه قضاييه، تصريح كرد: برخورد جدي و قاطع قوه قضاييه با عناصر پرونده فساد سه هزار ميلياردي لبيك به خواست رهبري و مردم بود.

وي همچنين با اشاره به هشتم اسفند و روز امور تربيتي و تربيت اسلامي عنوان كرد: تمامي كتب آسماني و رسولان الهي براي تربيت انسان آمده اند و در واقع با تربيت ديني و الهي زندگي سعادت بخشي در دنيا و آخرت فراهم مي شود.