مسئول روابط عمومی باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات سرپرست سپاهان در خصوص تغییر احتمالی دیدار روز نهم فروردین ماه دو تیم گفت: تغییر زمان نیمه نهایی جام حذفی تنها اجرای عدالت است.

محمد سررشته داری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صحبت‌های رسول خوروش سرپرست تیم سپاهان گفت: آقای خوروش گفته است که در صورت تغییر زمان روز نهم فروردین ماه دیدار دو تیم سازمان لیگ به استقلال خوش خدمتی می کند چرا که آنها چهار بازیکن ملی‌پوش دارند. اما باید گفت که استقلال چهار بازیکنی دارد که در تیم ملی فیکس هستند در حالی که چهار بازیکن سپاهان در ترکیب تیم ملی قرار ندارند. البته این بار اول نیست که شاهد این اتفاقات هستیم.

وی افزود: بر عکس آنچه که دوست عزیز ما آقای خوروش گفته است امسال در حق استقلال خیلی اجحاف شده است. بازی با پیکان نمونه این اجحاف است. در دیدار قبل و بعد از دربی هم در حق استقلال احجاف شده است چرا که تیم ما یک روز کمتر از حریف استراحت کرد و بعد از دربی هم یک روز زودتر از پرسپولیس در لیگ برتر به میدان رفت که اجازه نداد تیم ریکاوری لازم را داشته باشد. در جام حذفی هم دو دیدار پرسپولیس را در جام حذفی به راحتی با یک هفته تاخیر برگزار کردند اما استقلال در حالی در جام حذفی به میدان رفت که بازیکنانش همان زمان در تیم ملی حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به بازی این تیم برابر گهر در شهر درود اشاره کرد و یادآور شد: استقلال اولین تیمی بود که در این فصل در زمین خانگی تیم گهر به میدان رفت. در واقع استقلال تبدیل شده به آزمایشگاهی برای مسئولان سازمان لیگ. آنها می‌خواستند ببینند که آیا می توانند بازی را در گهر برگزار کنند که خوشبختانه تیم گهر سربلند بیرون آمد. بر عکس گفته‌های آقای خوروش باید بگویم که امسال از این دست مسایل زیاد داشتیم.

سررشته داری با بیان این که مشخص نیست سازمان لیگ چه تصمیمی درباره تاریخ دیدار دو تیم اتخاذ خواهد کرد، گفت: ما نمی دانیم که سازمان لیگ چه تصمیمی در این باره می گیرد ولی اگر این تغییر صورت بگیرد هم خوش خدمتی نیست بلکه اجرای عدالت است. ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم و هر تصمیمی بگیرند نیز می‌پذیریم. تا به امروز شاهد برخی بی انصافی‌ها بودیم و مطمئن هستیم که این بی انصافی‌ها در خصوص تیم استقلال ادامه پیدا خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: استقلال در این فصل کاملا مظلوم واقع شده است ولی چون تیم ما کادر فنی خوبی دارد و قوی بسته شده است کسی این مسایل را نمی‌بیند و ما هم دنبال برخی مسایل دیگر نرفتیم اما این دلیل نمی شود که بی عدالتی در حق تیم خودمان را نادیده بگیریم. ما در هر شرایطی که سازمان لیگ بخواهد برابر سپاهان بازی می کنیم و به دنبال برد خواهیم بود و مطمئنا این بازی را می بریم. ولی این طور نیست که همه چیز بر وفق مراد آنها پیش برود. انگار سپاهانی ها عادت کرده اند که همه چیز بر وفق مراد آنها پیش برود که همیشه اینطور نخواهد بود.