سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک معتقد است عنوان سومی این تیم در لیگ برتر فوتسال ارزشی بیشتر از قهرمانی دارد. او می‌گوید بازیکنان تیمش با وجود مشکلات مالی کار بزرگی انجام داده‌اند.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های فوتسال شهید منصوری و شهرداری ساوه که روز جمعه به خاطر ترک زمین بازیکنان شهرداری نیمه تمام باقی ماند، اظهار داشت: امتیاز این مسابقه نه برای ما و نه برای شهرداری چندان تفاوتی نداشت ولی آنها در دقایق پایانی نیمه اول به عملکرد داور معترض بودند و تیم را از زمین بیرون کشیدند.

وی با بیان اینکه چنین رفتارهایی بی احترامی به فوتسال است، خاطرنشان کرد: امیدوارم ترتیبی داده شود که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. فدراسیون فوتبال باید نسبت به بیرون کشیدن تیم‌ها از زمین اقدامی انجام دهد، مسئله‌ای که دیگر در فوتسال ما به اپیدمی تبدیل شده است.

سرمربی تیم شهید منصوری بر لزوم ایجاد یک کمیته انضباطی مستقل در فوتسال تاکید کرد و گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درگیر مسائل زیادی است و به همین خاطر بهتر است یک کمیته انضباطی مستقل در فوتسال ایجاد شود. بخصوص اینکه در هفته‌های پایانی مسابقات به شدت حساس می‌شود و هرگونه اقدامی در قهرمانی تاثیر دارد.

لک همچنین در خصوص عملکرد شهید منصوری در لیگ فوتسال یادآور شد: ما روی کاغذ شانس قهرمانی داریم ولی بعید می‌دانم به این هدف برسیم. در هر صورت عنوان سومی ما قطعی شده است. مشکلات مالی و کم و کاستی امسال تیم منصوری را به شدت اذیت کرد و به همین خاطر ارزش سوم شدن تیم ما بیشتر از قهرمانی است.

وی با ناراحتی از عمل نشدن وعده‌ مدیران باشگاه افزود: تیمی که مدعی قهرمانی است باید هر سال تقویت شود. امسال ما نه تنها تقویت نشدیم بلکه به تیم آسیب‌هایی هم رسید. باشگاه، ما را در بخش مالی اذیت کرد. هنوز هم نمی‌دانیم صاحب یا مالک تیم کیست و باید مطالباتمان را از چه کسی پیگیری کنیم.

سرمربی تیم فوتسال منصوری ادامه داد: همه اینها باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانیم. البته کیفیت لیگ فوتسال نسبت به سال قبل به شدت افت کرده بود و هر تیمی یک مقدار سرمایه گذاری بیشتری انجام می‌داد خیلی راحت به قهرمانی می‌رسید.

لک که در حال حاضر مربی تیم ملی فوتسال ایران هم هست، در خصوص آخرین جلسه اعضای کادر فنی یادآور شد: ما هفته گذشته یک جلسه برگزار کردیم تا درباره لیست نهایی تیم ملی بحث کنیم. در حال حاضر یک لیست 25 نفره از بازیکنان بزرگسال و یک لیست 19 نفره از تیم امید به فدراسیون داده‌ایم ولی از هر تیم فقط 12 نفر در اردوها شرکت خواهد کرد. البته در تیم بزرگسالان، دو بازیکن هم به صورت جایگزین دعوت می‌شوند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، آنها را جایگزین کنیم.

وی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود مصطفی نظری به تیم ملی دعوت نخواهد شد و این دروازه بان در لیست "خسوس کاندلاس" قرار ندارد، گفت: نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود ولی این بازیکن در لیست 25 نفره قرار دارد!