ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران در پیامی با تسلیت وفات مادر شهید شیرودی، گفت: مادران شهدا الگوی راستین وفاداری به آرمانهای انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام سید علی اکبر طاهایی خطاب به خانواده شهید شیرودی آمده است: درگذشت ام الشهيد شهربانو حسين شيرودي، مادر قهرمان شهيد، سرلشكر خلبان علي اكبر قربان شيرودي، موجب تالم و تاثر همه دوستداران انقلاب شد.

وی در این پیام افزود: مادران معظم شهدا الگوهاي راستين وفاداري به آرمان هاي انقلاب اسلامي، امام خميني (ره)، شهداي والامقام و اسوه پايداري در مسير ولايت فقيه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند.

طاهایی گفت: ام الشهيد شادروان شهربانو حسين شيرودي از جمله اين مادران عزتمند و انقلابي بود كه با تقديم عزيزترين گوهر حيات خويش به رسالت الهي و انقلابي خويش عمل کرد و در طول سالهاي پس از شهادت فرزند دلبندش نيز با مجاهدت و ايثار به صيانت از دستاوردهاي ارزشمند شهدا در اين راستا همت گمارد.

اينجانب درگذشت مادر مجاهد شهيد، سرلشكر خلبان علي اكبر قربان شيرودي، زنده ياد شهربانو حسين شيرودي را به محضر مبارك حضرت ولی عصر، رهبرمعظم انقلاب اسلامي، خانواده هاي محترم شهدا و شما خانواده معزز اين عزيز سفر كرده تسلیت، برای آن مادر برجسته ي دوران، رحمت و رضوان الهي و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزيل از درگاه خداوند سبحان مسئلت می کنیم.