قائم مقام باشگاه گیتی پسند اصفهان گفت: نمی‌دانیم رای کمیته انضباطی با چه مستنداتی عوض و صبای قم برنده دیدار با حفاری اعلام شد، با این حال هیچ صحبت خاصی در این خصوص نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوشنبه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با توجه به مفاد درخواست دادرسی و مستندات پیوستی از جمله فیلم مربوط به مسابقه فوتسال صبا با شرکت حفاری، نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود صبا می‌باشد. این در حالی است که پیش از این کمیته انضباطی شرکت حفاری را برنده این بازی دانسته بود. به این ترتیب صبای قم 53 امتیازی شد و مجددا به صدر جدول بازگشت تا گیتی پسند به رده دوم برود.

محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: باشگاه ما نظر خاصی در این مورد ندارد چون این موضوع به صورت مستقیم به ما مربوط نمی‌شود. نمی‌دانم کمیته انضباطی با چه مستنداتی ابتدا صبا را بازنده اعلام کرد و بعد از آن رای خود را شکست. به هر حال ما به این مسئله ورود نمی‌کنیم و به فکر بازی‌های خودمان هستیم.

وی تاکید کرد: ما با قدرت در این دو بازی آخر خودمان ظاهر می‌شویم و دنبال پیروزی هستیم. احساس ما این است که صبا نمی‌تواند هفته آخر به سادگی از شهید منصوری امتیاز بگیرد و در اینصورت می‌توانیم قهرمان لیگ فوتسال شویم.