مدافع چپ تیم استقلال با بیان اینکه همواره بازیکنان این تیم به هوادارن قول پیروزی داده‌اند، گفت: با موفقیت در بازی با الریان می‌خواهیم گام اول را در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محکم برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم بیک‌زاده در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال الریان قطر و استقلال ایران در هفته نخست از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه همه بازیکنان در تمرین سرحال نشان دادند و م‌ خواهیم گام اول را در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محکم برداریم.

وی با بیان اینکه بعد از صحبت‌های قلعه‌نویی و آنالیزی که از بازی حریف صورت گرفته،  کاملا شناخت از این حریف قطری بدست آورده، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم نقاط قوت آنها را کنترل کنیم تا در حین بازی به مشکل برنخوریم.

این بازیکن با اشاره به مشکلات مالی تیم استقلال افزود: من هم مثل بقیه بازیکنان تنها 20 درصد دریافت کرده‌ام. خود قلعه‌نویی در این خصوص تلاش‌های زیادی کرده است ولی هنوز نتیجه نگرفتیم. حدود هفت‌ماه است پولی دریافت نکرده‌ایم و اگر قبل از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا پولی دریافت می‌کردیم، شرایط بهتر می‌شد اما این دلیل نیست که بازیکنان در بازی با الریان کم بگذارند.

تیم‌های فوتبال الریان قطر و استقلال ایران در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه در ورزشگاه "احمد بن علی" شهر دوحه به مصاف همدیگر می‌روند.