مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در پایان دیدارهای سه دور نخست با صدرنشینی نیما عالمیان که موفق به شکست تمام حریفان خود شده است، به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، دور نخست از مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میز انتخابی از تیم ملی امروز یکشنبه در غیاب نوشاد عالمیان و با حضور 10 بازیکن آغاز شد. در چارچوب این مسابقات محمدرضا اخلاق‌پسند در مصاف با حمیدرضا طاهرخانی به برتری دست یافت. البته این دیدار دوم این بازیکن در این رقابت‌ها بود در حالیکه وی در دیدار اول و سوم به ترتیب برابر نیما عالمیان و عارف احمدی‌فر متحمل شکست شد.

البته اخلاق‌پسند در حالی در این رقابت‌ها شرکت کرد که دچار آسیب دیدگی بود. به همین دلیل و به دنبال تشدید آسیب دیدگی، این بازیکن پس از برگزاری دیدار خود در دور سوم تصمیم به انصراف گرفت. بدین ترتیب دور نخست از مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی از دور چهارم با حضور 9 بازیکن پیگیری خواهد شد. نتایج به دست آمده در سه دور به شرح زیر است:

دور اول:
* مهران احدی 3 - صفر محمد علی روئین تن
* امین میر الماسی 2 - 3 پوریا عمرانی
* محمد رضا اخلاق پسند 1 - 3 نیما عالمیان
* عارف احمدی فر 2 - 3 میدیا لطف الله نسبی
* واحد مالمیری 1 - 3 حمیدرضا طاهر خانی

دور دوم:
* مهران احدی3 - 2 پوریا عمرانی
* محمد علی روئین تن صفر - 3 نیما عالمیان
* امین میر الماسی صفر - 3 میدیا لطف الله نسبی
* محمدرضا اخلاق پسند3 - 1 حمیدرضا طاهر خانی
* عارف احمدی فر3 - 2 واحد مالمیری

دور سوم:
* مهران احدی صفر - 3 نیما عالمیان
* پوریا عمرانی3 -  میدیا لطف الله نسبی
* محمد علی روئین تن2 - 3 حمیدرضا طاهر خانی
* امین میر الماسی1 - 3 واحد مالمیری
* محمد رضا اخلاق پسند2 - 3 عارف احمدی فر

در پایان دیدارهای سه دور نخست مسابقات انتخابی تیم ملی نیما عالمیان بدون باخت در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

دور نخست از مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز دوشنبه به پایان می‎رسد. در پایان این مرحله 8 بازیکن برتر با لحاظ شدن امتیازات به دست آمده در رقابت‌های دسته برتر، راهی دور دوم و نهایی رقابت‌های انتخابی می‌شوند. این مرحله از مسابقات طی روزهای 9 و 10 اسفندماه برگزار می‌شود تا در پایان بازیکنان برتر برای حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان معرفی شوند.