کمیته‌های «حمل و نقل و ترافیک»، «ایمنی و سلامت» و «خدماتی و عمرانی» برای نمایشگاه کتاب تهران با هدف تسهیل در فعالیت‌های اجرایی این نمایشگاه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شکل‌گیری کمیته‌های مذکور حاصل نشست دست‌اندرکاران بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان سازمان‌های خدماتی تهران بوده است.

نخستین جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی و پشستیبانی این نمایشگاه، با حضور نمایندگان این دوره از نمایشگاه کتاب تهران و دیگر سازمان‌ها همچون اورژانس و آتش‌نشانی در ساختمان شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در آغاز این نشست، با تاکید بر اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، متعلق به کل نظام جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: شورای شهر تهران، تمام توان خود را برای برپایی هر چه مطلوب‌تر نمایشگاه کتاب به کار خواهد گرفت.

سپس همایون امیرزاده، معاون فرهنگی و هنری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد در این نشست حضور داشت، از تعامل سازنده و مثبت شورای شهر در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب در دوره‌های اخیر قدردانی کرد.

در پایان این نشست، کمیته‌های «حمل و نقل و ترافیک»، «ایمنی و سلامت» و «خدماتی و عمرانی» با هدف تسهیل روند فعالیت‌های اجرایی و پشتیبانی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تشکیل شدند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردبیهشت ماه سال 1392 در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.