بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس انجمن هنرهای تجسمی بجنورد گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی و عکاسی مشتمل بر 140 اثر هنری با عنوان به خاطر یک لبخند در محل نگارخانه بجنورد گشایش یافت.

مسعود جزمی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: عصر یکشنبه نمایشگاه گروهی نقاشی روی سفال، تابلوی رنگ روغن روی بوم و عکاسی حرفه ای مشتمل بر 120 اثر نقاشی و 20 عکس حرفه ای در محل نگارخانه نگارستان بجنورد آغاز به کار کرد.

وي اظهار داشت: آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه، مجموعه ای از آثار هنری هنرمندان جوان انجمن تجسمی بجنورد است که به مدت پنج روز برای بازدید علاقه مندان در معرض نمایش گذاشته شده اند.

جزمي عنوان كرد: نمایشگاه بخاطر یک لبخند در بجنورد از يكشنبه ششم اسفند تا دهم اين ماه به مدت پنج روز دایر خواهد بود و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها نیز از ساعت 17 تا 19 به مجتمع فرهنگی و هنری نگارستان بجنورد مراجعه کنند.

به گفته وي هفته گذشته نیز در محل این نگارخانه نمایشگاه تصویرسازی کتاب کودک مشتمل بر 40 اثر هنری از هنرمند جوان بجنوردی؛ فاطمه کاویانی برگزار شده بود.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی بجنورد در پايان يادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت نمایشگاه هنری از آثار هنرمندان جوان بجنوردی برگزار شده و تا پایان سال نیز قرار است سه نمایشگاه دیگر از آثار هنرمندان تجسمی شهرستان در محل نگارخانه بجنورد برپا شود.