کرمان - خبرگزاری مهر: سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم 8 با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز روز دوم رزمایش در منطقه عمومی کرمان گفت: سلاحهای کاملا بومی ساخت متخصصان داخلی که مشابه خارجی ندارند در رزمایش مورد استفاده قرار گرفت.

سردار حمید سرخیلی در گفتگو با مهر در خصوص روز دوم رزمایش پیامبر اعظم 8 در منطقه عمومی کرمان گفت: رزمایش در منطقه یزدان آباد پیگیری شد و با موفقیت کامل و رسیدن رزمندگان به اهداف مورد نظر انجام شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله پیگیری سیگنالهای الکترونیک در دستور کار قرار داشت که با تلاش متخصصان داخلی سیگنالهای موجود در منطقه به خوبی شناسایی شد و پهباد دشمن فرضی شناسایی و به زمان نشانده شد.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم 8 ادامه داد: هم اکنون به راحتی متخصصان داخلی با استفاده از دانش بومی می توانند سیگنالها را تا عمق مرزها شناسایی کنند.

وی افزود: مراحل مختلف جنگ الکترونیک نیز با موفقیت تمام برگزار شد و موشکهای با برد 40 کیلومتر نیز مورد آزمایش قرار گرفت.

وی از بکار گیری برخی تجهیزات نظامی در رزمایش خبر داد که هیچ مشابه خارجی ندارند و به خوبی توان بکار گیری بالا در میدان نبرد را دارند.

سردار سرخیلی افزود: تمام مراحل مختلف رزمایش با استفاده از یگان های تخصصی و حرفه ای و بسیجیان به خوبی پشت سرگذاشته شده است.