سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: فولاد خوزستان برای کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی می‌جنگد و ما هم برای ماندن در لیگ. به همین دلیل ناراحتم که تیمم در این شرایط باید به مصاف فولاد برود.

علی فیروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار این هفته صنعت نفت با فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بعد از بازی با استقلال دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و تمرینات از روز یکشنبه آغاز شد. سه امتیاز بازی با فولاد برای ما راهگشاست و ما به آن نیاز داریم ولی از اینکه در این شرایط باید به مصاف فولاد برویم، ناراحتم.

وی افزود: فولاد دنبال قهرمانی و کسب سهمیه آسیاست. ما هم همچنان برای سقوط نکردن می‌جنگیم. برای فولاد احترام زیادی قائلم ولی کاش ما در این شرایط با هم بازی نمی‌کردیم.

سرمربی نفت آبادان همچنین درباره اینکه صنعت نفت دیگر امیدی برای ماندن در لیگ برتر ندارد، گفت: همانطور که قبلا هم گفتم فوتبال تیم‌های صدر و انتهای جدول تفاوت چندانی ندارد. ما این فصل بدشانسی‌های زیادی آوردیم. حتی مقابل استقلال هم خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم.

فیروزی در پایان درباره وضعیت جسمانی‌اش هم تصریح کرد: بعد از بازی با استقلال برای آنژیو و انجام یکسری آزمایش به بیمارستان رفتم و دیروز یکشنبه مرخص شدم. مشکل خاصی ندارم و تمرینات تیم را برای بازی با فولاد زیر نظر می‌گیرم.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان روز جمعه این هفته در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.