اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیر رسانه باشگاه گیتی پسند گفت: مطمئن باشید که تیم گیتی پسند همچنان قهرمان لیگ برتر فوتسال فصل گذشته است و اتفاقات فصل گذشته تاثیری در قهرمانی ما نگذاشت.

مجتبی ندیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از گوشه و کنار اخباری مبنی بر فشار به کمیته انضباطی جهت تغییر رای دیدار صبا و حفاری شنیده می شود که امیدوارم صحت نداشته باشد و کمیته انضباطی استقلال خود را نشان دهد.

وی افزود: باشگاه صبا تنها زمانی کمیته انضباطی را قبول دارد که رای به نفع این تیم بدهد، چگونه است که این باشگاه رای کمیته انضباطی به نفع این تیم در خصوص استفاده از یکی از بازیکنان حفاری را قبول دارد ولی این رای را نه؟امیدوارم تیم هایی در لیگ برتر حضور داشته باشند که اصول و قوائد حرفه ای را بدانند و به جای نتیجه گیری خارج از زمین مسابقه در داخل زمین به دنبال نتیجه باشند.

مدیر رسانه باشگاه گیتی پسند با بیان این مطلب که صبا تیم شایسته ای است اما برای عنوان نایب قهرمانی افزود: گیتی پسند در دو دیدار باقی مانده با هدف پیروزی به میدان می رود و کاری به رای کمیته انضباطی هم ندارد چراکه با دو پیروزی قهرمانی را حتمی می دانیم.

ندیمی افزود: مسئولان صبا که دم از قهرمانی پاک می زنند خود در این هفته های اخیر رو به کثیف ترین اقدامات ممکن آورده اند و کاری کرده اند که کمیته فوتسال نیز صدایش درآمده است، متاسفانه برخی مسائل را نمی توانیم عنوان کنیم اما مردم ما روزی آن را خواهند فهمید.

 مدیر رسانه باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه اگر تغییری در رای کمیته انضباطی رخ بدهد فرقی به حال باشگاه گیتی پسند نمی کند افزود: با یک قهرمانی دیگر راهی  جام باشگاه های آسیا می شویم و اگر مسئولان صبا بخواهند می توانیم شرایطی را فراهم کنیم که آرزوی حضور در مسابقاتی خارج از ایران به دل آنان نماند و با اعتباری که در فوتسال دنیا داریم آنان را به یک تورنمنت خارجی می فرستیم.

ندیمی در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار  با منصوری هواداران گیتی پسند به دنبال تلافی دیدار رفت خواهند بود گفت: به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نمی دهد و تماشاگران با شعور گیتی پسند تنها به تشویق تیم خود خواهند پرداخت و نشان می دهند بهترین تماشاگران فوتسال ایران در اصفهان هستند و با حضور مقامات کمیته فوتسال این به اثبات می رسد.

وی درباره احتمال تکرار اتفاقات فصل گذشته لیگ برتر نیز گفت: ما رای کمیته استیناف را به حضور کفاشیان رساندیم و از وی خواستیم در این خصوص تصمیم گیری کند، تنها در صورتی که آقای کفاشیان رای را تایید کند، تابع این رای خواهیم بود که البته آقای کفاشیان نیز آن را تایید نکرده و هنوز هم گیتی پسند را قهرمان پاک لیگ برتر فوتسال ایران در فصل گذشته می دانیم.