تبریز - خبرگزاری مهر: مهاجم سابق تیم فوتبال آ.ث میلان ایتالیا و کنونی تیم الجزیره امارات با اشاره به اینکه امیدوار است نتیجه بازی با استقلال در بازی با تراکتورسازی تکرار شود، گفت: برابر تیم تراکتورسازی تبریز با تمام توان بازی خواهم کرد تا بهترین بازیکن برای تیمم باشم.

"ریکاردو اولیویرا" در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار فردای تیم الجزیره برابر تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تیم ما به اندازه کافی برای رویارویی با تیم تراکتورسازی انگیزه دارد و ما امیدوار هستیم که برابر میزبان خود بازی خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: من به عنوان یک بازیکن ماموریت دارم که بازی خوبی برای تیمم انجام داده و با انجام هر چه بهتر وظایفم، بهترین بازیکن برای مربی ام باشم.

مهاجم گلزن تیم الجزیره با بیان اینکه این تیم قبلا در برابر یک تیم ایرانی نتیجه خوبی کسب کرده، یادآور شد: ما سال قبل در تهران توانستیم تیم استقلال را شکست دهیم و امیدوارم در دیدار برابر تراکتورسازی نیز همان نتیجه خوب را تکرار کنیم و به نظرم انگیزه و توان انجام این کار را داریم.

اولیویرا با اشاره به اینکه وی هرگز از میزبانی تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در سال قبل گلایه ای نداشته، تاکید کرد: من هرگز نگفته بودم که به ایران نمی آیم و برای کسانی که این مسئله را مطرح کرده بودند، متاسفم.

وی افزود: اتفاقا من از میزبانی ایرانی ها چه در سال قبل در بازی با استقلال و چه امروز که به تبریز آمده ایم، خیلی هم راضی هستم و بازهم می گویم که من هرگز از میزبانی ایرانی ها گلایه نکرده بودم.

مهاجم سابق تیم فوتبال میلان در خصوص دلایل جدایی اش از این تیم ایتالیایی به مهر گفت: من زمانی که در تیم میلان بودم، تلاش می کردم که بهترین بازی هایم را برای این تیم انجام دهم اما با نظر کادر فنی، طی دو فصل حضور در میلان من فقط 26 بازی انجام دادم و در بعضی بازی ها نیز به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفتم.

وی ادامه داد: با این حال دوست داشتم که زیاد بازی کنم و این موضوع را با مدیریت باشگاه در میان گذاشتم، آنها به من گفتند که دوست داریم تو در میلان بمانی اما من می خواستم بازی کنم و توانایی هایم را نشان دهم. از نیمکت نشینی ام در میلان راضی نبودم و به همین دلیل با گرفتن رضایتنامه، به تیم رئال زاراگوزا و سپس به تیم رئال بتیس پیوستم و اکنون در خدمت تیم الجزیره هستم.

ریکاردو اولیویرا در کارنامه خود سه گل زده در 11 بازی ملی برای تیم برزیل دارد.