مصطفی کارخانه با اشاره به پیروزی تیم متین ورامین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر برابر سایپا گفت: امیدوارم کار به بازی سوم کشیده نشود چون می خواهیم کار را در کرج تمام کنیم.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با توجه به تمرینات خوبی که بازیکنانم طی یک هفته گذشته داشتند، امیدواری زیادی داریم که در بازی برگشت برابر سایپا هم بتوانیم صاحب برتری شویم و در همین دیدار تکلیف خود را برای صعود به فینال مشخص کنیم. بازیکنانم با رفاقت و اتحاد کار می کنند و انگیزه های زیادی برای قهرمانی دارند.

وی با اشاره به شرایط متین ورامین پیش از آغاز فصل جاری مسابقات والیبال لیگ برتر خاطرنشان کرد: متین ورامین دیرتر از همه تیم ها تشکیل شد اما با در نظر گرفتن یکسری معیارها تیمی ساختیم که عالی پیش رفت و تا به این مرحله از رقابت ها خوب نتیجه گرفت.

کارخانه با یادآوری پیروزی متین ورامین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی برابر سایپا تاکید کرد: هرگز در باد این پیروزی نمی خوابیم. بازیکنانم کاملا هوشیارانه کار می کنند. خوشبختانه بازیکنان با تجربه ای داریم که مسائل را به درستی و به موقع به هم تیمی های جوان شان تفهیم می کنند.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین با تاکید بر اینکه سایپا تیمی قدرتمند است، اظهارداشت: یک لحظه غفلت نتیجه را از ما خواهد گرفت. سایپا تنها تیمی بود که در جریان رقابت های دوره ای (رفت و برگشت) دو بار مغلوب این تیم شدیم. این مسئله به لحاظ روانی خیلی کمک کرد تا بتوانیم در دیدار اول کاملا مصمم به میدان برویم.

وی ادامه داد: البته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی بازی به مراتب سخت تری برابر سایپا داریم. به طور حتم بازی در کرج مانند ورامین نیست. شاید نیاز باشد بیشتر تلاش کنیم تا به نتیجه برسیم اما به هر حال این قانون بازی هاست که هر تیمی یک بار میزبان باشد و یک بار هم در خانه حریف قرار بگیرد. باید شرایط را درک کنیم. ما هدف داریم و باید در همین بازی برنده شویم.

کارخانه گفت: با تحلیل های خودمان کار را ساده می کنیم. بازیکنان من مرد و مردانه می جنگند و از راه مبارزه نتیجه می گیرند.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین با یادآوری عوامل برتری تیمش در دیدار نخست برابر سایپا خاطرنشان کرد: یکی از عوامل برتری ما سرویس های خوبی بود که داشتیم ضمن اینکه در دفاع هم بازیکنانم عالی کردند. همه اینها به این دلیل است که تمرکز بازیکنان متین ورامین بالا بود و به همین دلیل توانستند نتیجه بگیرند. امیدواریم بازیکنان در دیدار برگشت هم بتوانند با تمرکز کامل بازی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز چهارشنبه تیم متین ورامین برای برگزاری برگشت برابر سایپای البرز در سالن انقلاب کرج به میدان می رود. چهارشنبه گذشته دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود متین ورامین به پایان رسید.