اسدالله کبیر پس از شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر گفت: با توجه به نیروهای نابرابر دو تیم، اگر بازی دوم را با اختلاف امتیاز نزدیک تمام کنیم برای‌مان خوب و نتیجه بخش است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه بازیکنان تیمش دیدار اول برابر پتروشیمی را بد آغاز کردند، اظهارداشت: عملکرد بد بازیکنان در کوارتر نخست باعث شد در کل بازی شرایط مطلوبی نداشته باشیم و در نهایت این کوارتر را با اختلاف بالا و نتیجه 34 بر 15 واگذار کنیم. شکست اینگونه در این کوارتر از نظر روحی تاثیر بدی روی مجموعه تیم گذاشت.

وی با اشاره به مصدومیت چند بازیکن در تیم شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: این بازیکنان را با کیفیت صد در صد در اختیار نداشتیم به همین دلیل به ناچار از برخی بازیکنان ذخیره هم در جریان بازی استفاده کردیم. البته در کل همان عملکرد بد بازیکنان در کوارتر نخست و تاثیر روحی منفی که داشت باعث شکست‌مان شد.

کبیر ادامه داد: البته بعد از اتمام کوارتر نخست با تغییری که در سیستم دفاعی خود ایجاد کردیم شرایط را تا حدی بهتر کردیم. البته پتروشیمی تیم خوبی است که در هر پستی چند بازیکن خوب در اختیار دارد. "جابر ابراهیم" گارد راس آمریکایی این تیم فوق العاده خوب کار کرد.

"علت عملکرد بد و دور از انتظار بازیکنان شهرداری گرگان در کوارتر نخست چه بود"؟، وی در پاسخ به این پرسش گفت: هیچ شناختی از جابر ابراهیم آمریکایی نداشتیم. بازی را با یارگیری آغاز کردیم اما این بازیکن آمریکایی با عملکرد خوبی که داشت مجموعه تیم ما را به هم ریخت و به خوبی برای بازیکنان پیرامونی پتروشیمی مانند حامد آفاق فضای لازم را ایجاد کرد که از موقعیت‌ها استفاده کنند و با شوت‌های سه امتیازی، آمار خود را بالا ببرند.

"با این شرایط امیدی دارید که در دیدار امروز سه شنبه موفق به نتیجه گیری مقابل پتروشیمی شوید"؟، این پرسش دیگر خبرنگار مهر بود که کبیر در پاسخ به آن گفت: با توجه به نیروهای نابرابر دو تیم اگر بازی را با اختلاف نزدیک هم واگذار کنیم برای‌مان نتیجه بخش است. در بندامام شانس کمی برای پیروزی داریم. بیشتر امیدمان برای گرفتن چنین نتیجه از بازی‌های خانگی‌مان است.

اسدالله کبیر در پایان گفت: مسئولان تیم پتروشیمی برای گرفتن امتیاز میزبانی دیدارهای اول و دوم مرحله نیمه نهایی کاملا هوشیارانه عمل کردند. چون با این شرایط مربیان و بازیکنان این تیم زمان بیشتری برای استراحت و حتی تمرین داشتند. در حالیکه ما سفر به بندرامام و بازگشتی که به گرگان خواهیم داشت، هم خسته‌تر می‌شویم و هم زمان کمتری برای تمرین خواهیم داشت. با همه اینها امیدواریم در خانه دیدارهای بهتری برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نخست تیم‌های پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر دوشنبه در بندرامام برگزار شد که طی تیم پتروشیمی با نتیجه 96 بر 68 به برتری دست یافت.