نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از جلسه مشترک وزرای نیرو، اطلاعات و کشور به همراه استانداران استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری برای حل مشکل آبی این استانها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز از جلسه مشترک وزرای نیرو، اطلاعات، کشور و استانداران اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری به همراه روسای مجامع نمایندگان این سه استان برای حل مشکل آبی این استانها در روز چهارشنبه خبر داد.

وی در جلسه علنی امروز اظهار داشت: با توجه به پیگیری نمایندگان استان های اصفهان ، یزد و چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلاتی که در آب آشامیدنی این استان ها ایجاد شده و با توجه به دغدغه این نمایندگان و مردم استان ها قرار شد تا در جلسه مشترک با برخی وزرای دولت این مشکل را حل کنیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قرار است در جلسه فردا با شنیدن نقطه نظرات وزرا و همچنین دغدغه نمایندگان معضل هموطنانمان را در این استانها مرتفع کنیم.

به گزارش مهر، پیش از این برخی نمایندگان مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز تذکراتی را در خصوص مشکلاتی که در آب آشامیدنی این سه استان پیش آمده اعلام کردند.