بچیروویچ با اشاره به دیدار دوم تیم‌های مهرام و فولاد ماهان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه این مرحله از مسابقات به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود، دیدار دوم مهمترین و سخت‎ترین دیدار خواهد بود.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام که تیمش عصر دوشنبه نتیجه دیدار نخست مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر مقابل فولاد ماهان را به سود خود تمام کرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: بازی خیلی خوبی برگزار کردیم و از اینکه توانستیم نتیجه این بازی را به سود خود تمام کنیم، خوشحالم اما از حواشی بازی و نوساناتی که در جریان بازی داشتیم، راضی نیستم.

وی با اشاره به اینکه در دقایقی از بازی مهرام اختلاف امتیاز خوبی با حریف پیدا کرد، خاطرنشان کرد: بازیکنانم در برخی دقایق خیلی خوب کار کردند اما عملکرد بدی که در دقایق دیگر داشتند باعث شد که اختیار کنترل جریان بازی به دست حریف بیفتد. این اتفاق خوبی نبود و نباید اجازه دهیم در دیدار دوم هم تکرار شود.

بچیروویچ با اشاره به دیدار دوم تیم‌های مهرام و فولاد ماهان در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر که امروز سه شنبه برگزار می‌شود، یادآور شد: در مراحلی از مسابقات که به شیوه 3 از 5 برگزار می‌شود، همیشه بازی دوم سخت‌ترین و مهمترین دیدار مرحله است. ما امروز با تیمی بازی می‌کنیم که قطعا نسبت به دیدار نخست پرانرژی‌تر خواهد بود چون نمی‌خواهد یک گام دیگر از صعود دور شود اما هر کاری می‌کنیم تا این بازی را هم ببریم.

وی در پاسخ به این پرسش که "فکر می‌کنید از میان دو تیم پتروشیمی و شهرداری گرگان کدامیک موفق به حضور در مرحله نهایی شوند"؟، گفت: پتروشیمی تیمی با کیفیت است که در مجموع دیدارهای رفت و برگشت هم تنها نتیجه یک بازی را واگذار کرد. فکر می‌کنم این تیم بیشتر از حریفش توان حضور در فینال را داشته باشد.

"آیا با شیوه برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی به صورت 3 از 5 موافق هستید"؟ سرمربی تیم مهرام در پاسخ به این پرسش پایانی خبرنگار مهر گفت: با این قانون بهترین تیم راهی فینال می‌شود. وقتی دیدارهای مرحله نیمه نهایی به شیوه‌ای دیگر برگزار شود، ممکن است روی صعود تیم‌ها بر اساس توانایی‌شان تاثیر بگذارد. مثلا ممکن تیمی در روزی که به هر دلیلی آمادگی کامل ندارد نتیجه دیدار خود را واگذار کند و همان باخت منجر به ناکامی‌اش از صعود به فینال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نخست تیم‌های مهرام و فولاد در مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر دوشنبه برگزار شد که طی آن مهرام با نتیجه 96 بر 89 حریف خود را شکست داد. دیدار دوم این دو تیم امروز سه شنبه در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد.