تیم‌‎های مهرام و پتروشیمی بندرامام با کسب دومین برد متوالی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال در آستانه حضور در فینال این مسابقات قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور دوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم‌های مهرام و فولاد ماهان عصر امروز سه‌شنبه در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که مهرامی‌ها مثل بازی روز گذشته برابر این حریف قدرتمند اصفهانی به برتری دست یافتند.

شاگردان بچیروویچ در دومین مصاف خود با فولاد ماهان برد 84 بر 76 را رقم زدند. مهرام روز دوشنبه نیز با نتیجه 96 بر 89 از سد این حریف گذشته بود. بدین ترتیب مهرام برای حضور در فینال لیگ جاری به یک برد دیگر احتیاج دارد. دیدار سوم دو تیم روز جمعه آینده در سالن مخابرات اصفهان برگزار می‌شود.

اما در دیگر دیدار امروز تیم‌های پتروشیمی و شهرداری گرگان در سالن اندیشه بندرامام به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان با ارایه یک بازی قدرتمندانه حریف خود را با حساب 107 بر 53 پشت سر گذاشتند تا در آستانه حضور در فینال این دوره از مسابقات قرار گیرند. جدال نخست دو تیم نیز با برتری 96 بر 89 شاگردان مهران حاتمی خاتمه یافته بود. بازی سوم این دو تیم روز جمعه آینده در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار می شود.

طبق آیین نامه این مسابقات تیمی که از مجموع پنج بازی به سه برد دست یابد به فینال این دوره از رقابتها صعود می کند.