قم - خبرگزاری مهر: تيم فوتسال صباي قم با كسب پيروزي بر تيم فوتسال هلال احمر تبريز ديگر در ليگ برتر فوتسال، صدرنشيني خود را در اين مسابقات تداوم بخشيد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بيست و پنجم و ماقبل پاياني ليگ برتر فوتسال چند مسابقه به طور همزمان برگزار شد كه در يكي از اين بازي‌ها، تيم فوتسال صباي قم در خانه و در سالن خالي از تماشاگر شهيد حيدريان قم به مصاف تيم فوتسال هلال احمر تبريز رفت و با نتيجه 9 بر 4 صاحب برتري شد.

صبا در اين بازي در حالي نماينده آذربايجان شرقي را شكست داد كه به دليل آنچه از سوي كميته انضباطي، تخلفات تماشاگران قمي در ديدار با شركت ملي حفاري بيان شده بود محروم از حضور هوادارانش بود اما اين امر موجب توقف روند موفقيت‌هاي تيم فوتسال صبا نشد و سه امتياز بازي ، صبا را 56 امتيازي كرد.

صبا در نيمه نخست با سه گل از عليرضا وفايي و دو گل از محمد كرماني در مقابل دو گلي كه ميهمان به ثمر رساند‌، 5 بر 2 برنده به رختكن رفت.

در نيمه دوم نيز اگر چه هلال احمر به يك گل زودهنگام رسيد اما دو گل متوالي از عليرضا وفايي و ابوالقاسم عروجي اختلاف را به چهار گل رساند.

دو دقيقه پاياني مسابقه نيز بسيار جذاب دنبال شد و سه گل در بر داشت. صبا در دقيقه 39 روي يك كار تيمي بي نقص با پاس محمد كوهستاني و ضربه كاپيتان اصغر حسن زاده به گل هشتم دست پيدا كرد و ثانيه‌هاي بعد بار ديگر اصغر حسن زاده با شوتي دقيق توپ را به تاق دروازه هلال احمر كوبيد.

هلال احمر تبريز در فاصله سه ثانيه به انتهاي بازي به شكل جالبي به گل رسيد.

دروازه بان اين تيم از مقابل دروازه خودي صاحب توپ شد و در حالي كه كسي مزاحمش نشد تا مقابل دروازه صبا پيش آمد و با ضربه‌اي محكم دروازه محمد دهقان را فرو ريخت.

بدين ترتيب با توجه به پيروزي تيم گيتي پسند اصفهان در مسابقه همزمان برابر شهيد منصوري، سرنوشت قهرماني اين مسابقات به هفته پاياني كشيده شد. چنان كه روز شنبه هفته آينده تيم فوتسال صبا در شرايطي كه سرنوشتش در دستان خودش است و با كسب يك پيروزي قهرمان خواهد شد، در قرچك برابر شهيد منصوري قرار مي گيرد.

گيتي پسند نيز در ديداري نه چندان آسان در تبريز ميهمان شهرداري اين شهر است و در انتظار لغزش صبا در بازي همزمان در قرچك است.

در حاشيه اين بازي تعدادي از هواداران تيم صبا قم پشت درهاي بسته ورزشگاه شهيد حيدريان قم حاضر شدند و به در حمايت از صبا شعارهايي دادند.

همچنين اين مسابقه از سوي شبكه استاني قم پخش زنده شد. اين در حالي است كه شبكه استاني نور در طول مسابقات اين فصل، بازي‌هاي خانگي تيم فوتسال صبا را به روي آنتن نبرده بود.