مهران حاتمی با تاکید بر اینکه پتروشیمی با وجود پیروزی در دو دیدار نخست مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر تازه در ابتدای راه قرار دارد، گفت: به چیزی فکر نمی کنم جز اینکه روز جمعه بتوانیم بازهم شهرداری گرگان را شکست دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفتگو با خبرنگار مهر را با پاسخ به این پرسش که "شما جزو مربیانی هستید که همیشه و در هر شرایطی تیم تان را نیازمند پیروزی می‌دانید و حریف را در هر سطحی که باشد، بزرگ و مدعی عنوان می‌کنید. آیا در شرایط فعلی که دو پیروزی در مرحله نیمه نهایی کسب کرده‌اید و تنها به یک پیروزی دیگر نیاز دارید تا فینالیست شوید، بازهم چنین عقیده‌ای دارید"؟، آغاز کرد.

وی اظهارداشت: بازهم هم همین نظر را دارم. چون اگر غیر از این فکر کنیم شاید نتیجه دیگری رقم بخورد. ضمن اینکه دو دیدار اول مرحله نیمه نهایی در زمین خودمان انجام شد در حالیکه بازی سوم را باید در زمین حریف برگزار کنیم.

حاتمی داد: گذشته و بازی‌هایی که انجام داده‌ایم و پیروزی‌هایی که کسب کرده‌ایم، معنایی ندارد. پتروشیمی تازه اول راه است. برای ما مهم است که بتوانیم روز جمعه تیم برتر میدان باشیم. این بازی را بدون توجه به دو دیدار گذشته و پیروزی که در آنها کسب کردیم، برگزار می‌کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی با اشاره به تیم شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان تیم بزرگی است و از مجموعه‌‎ای خوب بهره می‌برد. این تیم علاوه بر کادر فنی با تجربه، بازیکنان شاخصی هم در اختیار دارد. یکی از دلایل مهمی که ما طی دو دیدار موفق به شکست این تیم شدیم به این دلیل بود که میزبان بودیم و از امتیاز آن به خوبی استفاده کردیم. بازیکنانم در دیدارهای خانگی مقابل شهرداری گرگان خیلی راحت بازی کردند.

وی با ابراز رضایت از عمکرد بازیکنان پتروشیمی طی دو دیدار برابر شهرداری گرگان گفت: همه بازیکنان به خوبی برنامه‌های مورد نظر را اجرا کردند. حتی " ابراهیم بن محمد جابر" بازیکن آمریکایی هم عملکرد قابل قبولی داشت. از این بازیکن راضی هستم.

"آیا با برگزاری رقابت‌های مرحله نیمه نهایی و نهایی به صورت 3 از 5 موافق هستید"؟، حاتمی در پاسخ به این پرسش گفت: صد در صد موافقم. در دیدارهای متوالی است که توانایی‌های بازیکنان و اینکه در جایگاهی قرار دارند، مشخص می‌شود. ضمن اینکه برگزاری بازی‌ها به این شیوه استانداردی است که در تمام دنیا رعایت می‌شود. بسکتبال ایران هم باید بپذیرد که با استانداردهای جهان پیش برود. از طرفی شیوه برگزاری بازی‌ها به این صورت در جلسه هماهنگی تیم‌ها و با رای مربیان تصویب شد. من خودم یکی از مربیان موافق این شیوه بودم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در پایان در پاسخ به این پرسش که "فکر می‌کنید در مقابل از میان دو تیم مهرام و فولاد کدامیک فینالیست شوند"؟، گفت: فعلا به فکر بازی سوم و پیروزی در این دیدار هستم. نمی‌دانم کدامیک فینالیست می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم پتروشیمی بندرامام طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در بندرامام موفق به شکست شهرداری گرگان شد. دیدار سوم این دو تیم جمعه در گرگان برگزار می‌شود.