کرمان - خبرگزاری مهر: استاندار کرمان هدف نهایی انتخابات را حاکمیت اخلاق و معنویت و دستیابی به قله های عزت و اقتدار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل نجار صبح چهارشنبه در همایش آموزشی و توجیهی انتخابات ویژه فرمانداران، بخشداران استان های هرمزگان و کرمان حضور مردم در همه صحنه های انقلاب را موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: ایمان، اخلاص و عشق به خدمت خط کش های اخلاقی ما در انتخابات بوده و امنیت انتخابات را باید مدنظر داشته باشیم.

نجار تجمیع انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شورای های شهر و روستا را باعث حساسیت بیشتر این دوره دانست و ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد فتنه جدیدی بعد از فتنه سال 88 است و ما باید مراقب این دسیسه ها قبل از انتخابات باشیم.

وی حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: در انتخابات باید حاکمیت اخلاق و معنویت در جامعه هدف باشد و موجب وحدت هر چه بیشتر در بین مردم و مسئولین شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمان ادامه داد: نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبری سرلوحه کار است و همه اقدامات باید در چارچوب قانون باشند تا در پای صندوق های رای عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشانیم.