سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک معتقد است به خاطر مشکلات مالی تیمش امسال به اندازه 10 سال پیر شده. او می‌گوید به احتمال 99 درصد سال آینده در تیم منصوری کار نمی‌کند.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست شهید منصوری مقابل تیم فوتسال گیتی پسند با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازیکنان ما هفته‌هاست که بدون انگیزه کار می‌کنند و جمع و جور کردن یک تیم با این همه مشکلات مالی کار ساده‌ای نیست. من پنج هفته است که در تمرینات تیم کار فنی انجام نمی‌دهم و هر جلسه فقط 40 دقیقه با بازیکنانم صحبت می‌کنم!

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مشکلات مقابل گیتی پسند چند بازیکن اصلی خودمان را هم نداشتیم. به هر حال آنها انگیزه زیادی برای قهرمانی داشتند و ما هم روی دو اشتباه فردی گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال منصوری درباره وضعیت این تیم تاکید کرد: هنوز مشخص نیست منصوری برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد. وقتی بعد از بازی با گیتی پسند با اتوبوس بر می‌گشتیم بغض چند بازیکن جوان ما شکست. آنها از نظر روحی و روانی دچار مشکل شده‌اند چون هیچ کس پیگیر کار تیم نیست.

لک ادامه داد: به احتمال 99 درصد سال آینده در منصوری نیستم. با این شرایط نگرانی من این است که اصلا فصل بعد تیم منصوری وجود نداشته باشد. سخت‌ترین روزهای دوران ورزشی‌ام را امسال در منصوری طی کردم و به اندازه 10 سال پیر شدم!

تیم فوتسال شهید منصوری دیروز سه شنبه در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال با نتیجه 4 بر صفر مقابل گیتی پسند شکست خورد.