فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته موسوم به " جام ایثار" پنج شنبه با برگزاری سه دیدار و شناخت قهرمان به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، دو دیدار هفته نهایی در تبریز بین تیم‌های شهرداری تبریز، ثامن الحجج سبزوار و گسترش فولاد تبریز ، ثامن الحجج سبزوار برگزار می‌شود و فولاد شهر اصفهان نیز میزبان دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نفت و گاز گچساران خواهد بود. با برگزاری این سه دیدار ضمن پایان یافتن رقابتهای لیگ برتر سال 91، قهرمان مسابقات نیز مشخص می‌شود.  
 

مرحله نهایی دهمین دوره مسابقات باشگاهی والیبال نشسته بانوان برگزار می شود
 مرحله نهایی دهمین دوره لیگ دسته یک والیبال نشسته روز 10 اسفند به میزبانی هیات ورزش‎های جانبازان و معلولان استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز آغاز می‎شود و تا 13 اسفند نیز ادامه دارد. در این رقابتها، تیم‎های هیات البرز، هیات آذربایجان شرقی، هیات هرمزگان و هیات ساری به مصاف هم خواهند رفت.

مرحله نهایی مسابقات باشگاهی بانوان در دسته برتر نیز از 21 تا 24 اسفند ماه به میزبانی باشگاه ثامن الحجج سبزوار و در استان خراسان رضوی باحضور تیم های ثامن الحجج، هیات کرمان، شرکت روان کارهای گلستان ، هیات لرستان، هیات همدان و فولاد ماهان سپاهان برگزار خواهد شد.