حسین فرکی با بیان اینکه دوست ندارد تیمش در این مقطع فصل با صنعت نفت بازی کند، گفت: ممکن است نتیجه بازی به گونه‌ای باشد که هر دو تیم از آن متضرر شوند.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار روز جمعه فولاد خوزستان با صنعت نفت، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: هر دو تیم از استان خوزستان هستند ولی شرایط متفاوتی دارند. ما جزو تیم‌های بالای جدول هستیم ولی صنعت نفت در انتهای جدول قرار گرفته است. این مسئله باعث می‌شود تا بازی دشواری پیش رو داشته باشیم.

وی ادامه داد: همانطور که سرمربی نفت گفته بود، ما هم دوست نداشتیم در این شرایط به مصاف این تیم برویم. در این مسابقه هر نتیجه‌ای رقم بخورد به ضرر یک طرف می‌شود. حتی نتیجه می‌تواند طوری باشد که دو تیم متضرر شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره وضعیت تیمش قبل از این مسابقه خاطرنشان کرد: تیم ما آماده است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. برای باقی ماندن در میان تیم‌های بالای جدول به سه امتیاز بازی با نفت نیاز داریم و با این هدف هم به زمین می‌رویم.

فرکی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا برای فصل بعد تصمیم دارد قراردادش را با فولاد تمدید کند یا خیر، گفت: تمام تمرکز من در حال حاضر روی عملکرد تیمم در این فصل است و این مسئله در اولویت دارد به همین دلیل نمی‌توانم به سئوال شما پاسخ بدهم.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت، روز جمعه و در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم خواهند رفت.