حمید درخشان با بیان اینکه ذوب آهن مقابل تیم ما انتحاری بازی خواهد کرد، گفت: برای اینکه از منطقه خطر دور شویم و خیال‌مان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر راحت‌تر شود نیاز به شکست ذوب آهن در فولاد شهر داریم.

سرمربی تیم فوتبال داماش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و داماش ضمن بیان مطلب فوق گفت: ذوب آهن تیم ریشه داری است که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد اما متاسفانه مشکلاتی که طی دو سال اخیر برای این باشگاه بوجود آمد، باعث شده که این تیم جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ نداشته باشد و حتی خطر سقوط را احساس کند.

وی افزود: با توجه به جایگاهی که ذوب آهن در جدول دارد این تیم قطعا برای کسب سه امتیاز کامل، بازی انتحاری خواهد داشت و ما نیز برای اینکه از منطقه خطر دور شده و خیال‌مان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر راحت‌تر شود نیاز به شکست تیم ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر داریم. در واقع تساوی به درد هیچ یک از دو تیم ذوب آهن و داماش نمی‌خورد.

سرمربی تیم داماش با اعلام اینکه به آرامش نسبی رسیده‌ایم تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان ما به طور میانگین 50 درصد از مطالبات مالی خود را دریافت کرده‌اند و با توجه به اینکه فقط هفت هفته تا پایان لیگ باقی مانده آنها نگران دریافت مابقی مطالبات مالی خود هستند. البته قرار است که تا هفته آینده بخشی از طلب آنها پرداخت شود که همین موضوع باعث شده بازیکنان به آرامش نسبی رسیده و فکرشان آسوده شود.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم این تیم پیش از بازی با ذوب آهن گفت: خوشبختانه برای بازی با ذوب آهن نه بازیکن مصدوم و نه محروم داریم و در واقع ترکیب کامل تیم را در اختیار داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و داماش از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر ساعت 16 روز جمعه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد.