مسئولان تیم والیبال متین ورامین در اعتراض به تصمیم سازمان لیگ فدراسیون والیبال مبنی بر برگزاری دیدار سوم مرحله نیمه نهایی در سالن دوازده هزار نفری آزادی اعلام انصراف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، "مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در صورت نیاز به برگزاری دیدار سوم به طور کامل در ورزشگاه دوزاده هزار نفری آزادی برگزار می‌شود" این تصمیم سازمان لیگ فدراسیون والیبال بود که دوشنبه گذشته و پیش از مشخص شدن نیاز به برگزاری دیدارهای سوم در این مرحله اتخاذ و اعلام شد.

بر این اساس و با توجه به شکست تیم متین ورامین در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، دیدار سوم این دو تیم برای تعیین تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی چهارشنبه آینده در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. این در حالی است که طبق برنامه اولیه متین ورامین به دلیل کسب رتبه دوم جدول رده‌بندی در پایان دیدارهای دوره‌ای (رفت و برگشت) میزبان بازی سوم بود اما با توجه به تصمیم اتخاذ شده، این تیم به جای میزبانی باید دیدار سوم خود را در تهران برگزار کند.

به همین دلیل مسئولان تیم متین ورامین در اعتراض به تصمیم اتخاذ شده از حضور در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ برتر اعلام انصراف کرده‌اند. آنها اعتراض و تصمیم خود برای کناره گیری را به صورت کتبی به فدراسیون والیبال اعلام کرده‌اند.