مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه دیدار این تیم با فولاد خوزستان یک بازی برزیلی بود، گفت: کار ما تازه با پیروزی مقابل فولاد شروع شده است!

غلامحسین گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی صنعت نفت برابر فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ما بعد از هفته ششم هیچ پیروزی‌ای را تجربه نکرده بود و خوشحالم که بعد از 22 هفته موفق شدیم در یک بازی برد را تجربه کنیم. البته بازیکنان ما در این مدت خوب بازی می‌کردند ولی بدشانسی گریبانگیر آنها بود.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان نفت با این پیروزی از لحاظ روحی و روانی وضعیت بهتری پیدا کرده‌اند، یادآور شد: فولاد خوزستان حدود 20 هفته بود که هیچ شکستی نخورده  و برای پیروزی مقابل ما به میدان آمده بود ولی خوشبختانه موفق شدیم این تیم را که مدعی کسب سهمیه آسیایی است را شکست بدهیم. به هر حال کار ما تازه شروع شده است و امیدوارم این روند تا هفته آخر ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت خاطرنشان کرد: دیدار ما با فولاد یک بازی کاملا خوزستانی و به قولی برزیلی بود! ضمن اینکه این دربی حساس بدون حاشیه برگزار شد و از این بابت هم خوشحالیم.

گودرزی در پایان با بیان اینکه جلسه انضباطی علی ممبینی هنوز تشکیل نشده و این بازیکن نمی‌تواند در تمرینات حاضر شود، گفت: بزرگترین دغدغه بازیکنان ما کسب یک پیروزی بود تا از شرایط سخت روحی و روانی خارج شوند. ما در بازی‌های آینده فقط پیروزی می‌خواهیم و به هیچ نتیجه دیگری فکر نمی‌کنیم.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت روز جمعه در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نفت به پایان رسید. نفت در حال حاضر با 19 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.