رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به تصرف غیر قانونی زمین دانشگاه توسط سازمان گوشت گفت: حل و فصل ها به جایی نرسید و نیازمند مرجعی هستیم که تصمیم نهایی و قانونی را اتخاذ کند.

دکتر مجید قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهرگفت: از سال گذشته دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی پیگیر این مساله است که بتواند زمین خود را از سازمان گوشت تحویل بگیرد.

وی ادامه داد: این زمین به مساحت 4 و 2 دهم هکتار به صورت قانونی از سوی دولت به دانشگاه خواجه نصیرالدین ارایه شده ولی سازمان گوشت آن را تصرف غیر قانونی کرده و به هیچ طریقی حاضر به تخلیه زمین دانشگاه نیستند.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی افزود: با توجه به این مساله تدابیری اتخاذ شده تا زمین به دانشگاه ارایه شود.

 وی تصریح کرد: در این رابطه جلسه ای با مسئولان سازمان گوشت برگزار کردیم که امیدواریم به قانون عمل کرده و زمین دانشگاه را تحویل دهند.  

وی ادامه داد: طی یک سال گذشته برای حل و فصل این موضوع با شورای تعمیم، سازمان گوشت، وزیرعلوم و هرکسی که در این مساله درگیر بود تماس برقرار کردیم تا این مساله را به صورت قانونی و تفاهمی حل کنیم، که این کار صورت نگرفت.

وی افزود: همچنین جلسه ای در استانداری در این رابطه با حضور تمام افرادی که به نوعی در این مساله دخیل بودند تشکیل شد که همه اذعان داشتند زمین متعلق به دانشگاه است، فقط یک سوله در زمین قرار داشت که مقرر شد استانداری پول آن را پرداخت کرده و زمین به دانشگاه تحویل داده شود که همه به جز مسئولان سازمان گوشت با این مساله موافقت کردند.

قاسمی بابیان اینکه نامه ای برای وزیر علوم در این باره خواهیم نوشت تصریح کرد: تصرف غیر قانونی سازمان گوشت باید براساس مصوبه دولت حل و فصل شود با توجه به این مساله که ما مسیر حل و فصل را هم پیموده ایم نیارمند مرجعی هستیم تا با تصمیم نهایی و قانونی، زمین دانشگاه را پس گرفته و دانشگاه تحویل دهد.