رئیس شورای راهبردی همایش سالانه مدیران دیوان محاسبات از اجرایی شدن 94 درصد مصوبات همایش سال گذشته دیوان محاسبات در بدنه این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، فریدون همتی رئیس آموزش دیوان محاسبات و رئیس شورای راهبردی همایش سالانه مدیران دیوان محاسبات در این همایش كه در محل دیوان محاسبات برگزار شد، طی سخنانی گفت: اعتقاد رئیس دیوان محاسبات این است كه بدنه دیوان محاسبات باید در تصمیم گیری ها مشاركت داشته باشند. رئیس دیوان قائل به تصمیم گیری از بالا نیست بلكه معتقد است بهترین تصمیمات در رفت و برگشت و تضارب آرا به دست می آید.

همتی به همایش سال گذشته دیوان محاسبات اشاره كرد و گفت: در سال گذشته 181 بند مصوبه در همایش سالانه داشتیم كه برخی از مصوبات در كارگروه ها باهم همپوشانی داشتند كه در نتیجه با انطباق آنها با یكدیگر به 121 بند رسیدیم و در سالی كه گذشته 94 درصد این مصوبات در بدنه سازمان اجرایی شد.

وی با اشاره به 8 كارگروهی كه قرار است در این همایش دو روزه موضوعات مربوط به فعالیت دیوان محاسبات را مورد بحث و برسی قرار دهد گفت: پیش نویس هایی به عنوان محورهای كاری كارگروه ها تهیه شده كه مدیران شركت كننده در همایش روی این مباحث كار خواهند كرد.

به گزارش مهر همایش سالانه مدیران دیوان محاسبات از امروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد. روز دوشنبه مراسم اختتامیه ای این همایش در محل دیوان محاسبات برگزار می شود.