کمیته فوتسال در نظر دارد قبل از شروع مسابقات داخل سالن آسیایی، اردوی تیم ملی را در کشور چین برگزار کند. این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که تیم ملی خردادماه در تورنمنت چین شرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که یک هفته از دعوت تیم ملی فوتسال به تورنمنت چین می‌گذرد، کمیته فوتسال هنوز جوابی به این دعوت نداده است. قرار است این مسابقات خردادماه سال آینده برگزار شود. یکی از شروط اصلی کمیته فوتسال برای حضور تیم ملی در این رقابت‌ها این است که تیم‌های قدرتمند و صاحب سبک فوتسال برای شرکت در آن اعلام آمادگی کنند.

کمیته فوتسال همچنین در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال چین درخواست کرده است تا شرایط حضور در این تورنمنت را اعلام کند که البته هنوز پاسخی به این نامه داده نشده است.

از سوی دیگر قرار است مسابقات بازی‌های آسیایی داخل سالن تیرماه سال آینده و چند روز بعد از پایان تورنمنت چین در کشور کره‌جنوبی برگزار شود. در همین رابطه، مسئولان کمیته فوتسال در نظر دارند در صورت حضور تیم ملی در مسابقات چین و پس از پایان این رقابت‌ها، اردوی آماده‌سازی خود را برای مسابقات آسیایی در همین کشور برگزار کنند.

سیدرضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال با بیان مطالب فوق، به خبرنگار مهر گفت: بعد از تورنمنت چین، شش یا هفت روز تا شروع مسابقات آسیایی فرصت داریم. به همین خاطر به احتمال زیاد یک یا دو بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری چین برگزار و از همانجا راهی کشور کره می‌شویم چون بازگشت ما به ایران مقرون به صرفه نیست.

وی تاکید کرد: با توجه به حضور تیم ملی در مسابقات آسیایی در تیرماه، زمان آغاز لیگ برتر فوتسال هم نسبت به سال‌های گذشته تغییر زیادی ندارد و این مسابقات اواخر ماه رمضان شروع خواهد شد.

پیش از این سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود چهارمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن از 8 تا 15 تیر ماه 92 در شهر اینچئون کره‌جنوبی برگزار می‌شود که تیم ملی امید فوتسال آقایان و تیم بانوان ایران در این دوره از بازی‌ها حضور خواهند داشت.