آخرین نمایشگاه کتاب‌های خارجی فروشگاه مرکزی شهرکتاب در سال 91، با هزار عنوان جدید در زمینه‌های ادبیات، فلسفه، هنر و صنایع دستی از 16 اسفند برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه عناوین مربوط به حوزه سنی بزرگسالان را شامل می‌شود که تاریخ چاپ آن‌ها تا سال 2013 میلادی است و برخی از این کتاب‌ها برای اولین‌بار در ایران توزیع می‌شوند. از جمله این آثار می‌توان به کتاب «تاریخ ایران باستان» (Ancient Persia) نوشته آنا ونزن (Anna Vanzan) اشاره کرد که در قطع خشتی بزرگ، مصور و درباره یافته‌های ایران‌شناسی و باستان‌شناسی چاپ شده است. این کتاب را انتشارات وایت استار (White Star) در سال 2012 منتشر کرده است.

در آخرین نمایشگاه کتب خارجی این فروشگاه در سال 91، آثاری با موضوعات ادبیات و رمان، هنر و صنایع دستی (انگلیسی زبان) و ادبیات و فلسفه (آلمانی زبان) عرضه خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید و تهیه آثار موردنظر خود می‌توانند از روز 16 اسفند همه‌روزه از ساعت 9 تا 22 به شهرکتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی، بعد از تقاطع مطهری، نبش کوچه کلاته مراجعه کنند. این فروشگاه تا پایان سال در روزهای تعطیل نیز در ساعات یاد شده باز است.