دورود - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم گهر دورود در مورد علت ترک نیمکت تیم گهر در اواسط بازی گفت: پس از اینکه عده ای تماشاگرنما شروع به اهانت به داور بازی کردند و اعتبار و حیثیت هواداران خونگرم دورودی را زیر سوال بردند اقدام به ترک زمین کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مایلی کهن در نشست خبری بعد از بازی گهر دورود و سپاهان اصفهان اظهار داشت: بعد از سه بازی خوبی که انجام داده بودیم امروز در شرایطی که خوب نبودیم بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: وقتی ما صبح از خواب بیدار می شویم و به ما اطلاع می دهند که صابر محمدی نیمه شب به شدت بیمار شده، این موضوع نوعی بدشانسی در فوتبال است، ضمن اینکه ما داشته های محدودی داریم و باید با آن کنار بیاییم، ابزار کار یک مربی بازیکن است و ما در این فصل همواره با کمبود بازیکن مواجه بوده و هستیم.

مایلی کهن افزود: وقتی محمدی به بازی امروز نرسید خمیسی را به عنوان مدافع راست استفاده کردیم و این تغییر آرایش تیمی ما را دچار تغییر کرد، بعد از اینکه گل زودهنگام را دریافت کردیم و نتوانستیم در نیمه اول آن را جبران کنیم شیرازه تیم ما از هم پاشید و در نیمه دوم هم بسیار بد ظاهر شدیم و در روزی که بد بودیم نتیجه را واگذار کردیم.

وی در ادامه از تمامی تماشاگران و مردم دورود و لرستان به خاطر شکست سنگین امروز مقابل سپاهان اصفهان عذرخواهی کرد.

سرمربی تیم گهر دورود در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد علت ترک کردن زمین بازی در اواسط مسابقه نیز عنوان کرد: ما نباید به فکر این باشیم که به هر قیمتی به پیروزی برسیم، ما یک کار فرهنگی را از ابتدا با هم شروع کردیم و پس از اینکه عده ای تماشاگرنما شروع به اهانت به داور بازی کردند و اعتبار و حیثیت هواداران خونگرم دورودی را زیر سوال بردند اقدام به ترک زمین کردم و به نظر من آنها عده ای معدود بودند که از سمت افراد خاصی خط گرفته بودند.

مایلی کهن در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر که آیا این اقدام غیرحرفه ای نیست که در مسابقات لیگ برتر در وسط بازی زمین را ترک کنید؟ گفت: شاید من حرفه ای نیستم که این اقدام را انجام دادم، ولی مسائل فرهنگی برای من مهم تر است.

وی همچنین در خصوص صحبت چند تن از بازیکنان تیم گهر در مورد مشکلات مالی تیم و بدهی به هتل پردیس نیز گفت: من به این قضیه ورود پیدا نمی کنم؛ چگونه است که در زمان کادر قبلی که بازهم به هتل پردیس بدهی داشتند این مسائل به وجود نمی آمد، به نظر من این به خاطر مسائل پشت پرده است، به هر حال مدیر این هتل اهل لرستان هستند و باید از تیم استان خود حمایت کنند.