اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنان تیم ذوب‌آهن در مسابقه فردا مقابل پرسپولیس برای شخصیت ذوب‌آهن به میدان می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما فردا یک بازی خیلی مهم مقابل پرسپولیس داریم و به دلیل شخصیت و قداست تیم ذوب‌آهن، با حمایت تماشاگران به زمین می‌رویم.

وی ادامه داد: این بازی برای ما جنبه شخصیتی دارد اما متاسفانه در بازی فردا پیام صادقیان را احتمالا به دلیل مصدومیت نداریم و متاسفانه مهدی رجب‌زاده هم شاید به بازی فردا نرسد؛ فوفانو هم 30 درصد به بازی می‌رسد.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد شرایط پرسپولیس تصریح کرد: حریف ما حریف خوبی است که دارای چارت مدیریتی خوبی است و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند و نقاط قوت زیادی دارد اما یک نقطه ضعف دارند که همه نقاط قوتشان را می‌پوشاند و آن هم این است که آنها در نیمه دوم از نظر بدنی کم می‌آورند و ما در صدد استفاده از این نقطه ضعف در بازی فردا هستیم.

وی در مورد استفاده از بازیکنان بی‌تجربه در ترکیب ذوب‌آهن بیان داشت: دستم روی نیمکت خالی است اما بازیکنان جوان باید خودشان را برای بازی‌های مهم آماده کنند؛ آنها باید به بازی‌های ملی بیاندیشند چون آنها پتانسیل بالایی دارند و باید تیم را از بحران نجات دهند.

کاظمی پیرامون استراتژی‌اش در مسابقه فردا بیان داشت: در بازی فردا می‌رویم برای اینکه بازی را به وقت اضافه بکشانیم چون پرسپولیس از لحاظ بدنی در دقایق پایانی کم می‌آورد اما حواسمان به بازیکنان سرعتی پرسپولیس است و تلاش می‌کنیم آنها را کنترل کنیم.

وی افزود: پرسپولیس در لیگ امسال نشان داده که در دقایق بازی به مرور عقب می‌کشد و حتی در بازی گهر در آخر بازی در محوطه 6 قدم خودش بازی می‌کند اما ما برنامه‌ریزی خاصی برای آن داریم.

سرمربی ذوب‌آهن پیرامون گل نزدن بازیکنان تیمش بیان داشت: می‌دانم که فرصت‌سوزی در تیم ما زیاد است و ما شانس‌های زیادی را از دست می‌دهیم که خیلی‌از آنها به تیر دروازه برخورد می‌کند و تیر دروازه با ما یار نیست؛ متاسفانه در فصل جاری گل‌های شانسی زیادی خوردیم اما گل‌های شانسی زیادی نزدیم.

وی پیرامون هجمه‌هایی که باشگاه پرسپولیس طی هفته‌های گذشته به داوری مطرح کرده گفت: متاسفانه هجمه به داوری در سایر ورزش‌ها نیز کشیده شده و در بسکتبال و والیبال هم شاهد این مسائل هستیم، نمی‌گویم مشکلات داوری وجود ندارد اما من خودم سعی می‌کنم هیچ وقت به داور هجمه وارد نکنم.

کاظمی افزود: یادم می‌آید که در بازی فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس با گسترش فولاد مشخص بود که انگار پرسپولیس باید می‌برد اما من هرگز آن را نگفتم چون مردم قاضی خوبی هستند و می‌توانند قضاوت کنند.

وی پیرامون حضور علی کریمی و مهدوی‌کیا در بازی فردا اضافه کرد: اسطوره‌های بزرگی هستند که به حقشان در فوتبال نرسیدند اما ما هم بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند در مجموعه تیمی نتیجه بازی را رقم بزنند .

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.