اصفهان- خبرگزاری مهر: ادموند بزيک بازیکن سابق تیم پرسپولیس در مسابقه امروز این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان به اصفهان آمده و این تیم را در اصفهان همراهی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی پیش از دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاههای کشور به شرح زیر است:

پیش از آغاز مسابقه و از ساعت 13:45 امروز جایگاه تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس تهران پر شد. بعد از آن تماشاگران پرسپولیس پشت دربهای فولادشهر اصفهان ماندند و نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. برخلاف اینکه قرار بود تنها 10 درصد از سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار گیرد در این بازی نزدیک به 30 درصد از سکوهای ورزشگاه فولادشهر در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار گرفته بود.

پیام صادقیان مهاجم تیم ذوب آهن که پیش از این گفته می شد به دلیل مصدومیت در مسابقه امروز تیم اصفهانی مقابل پرسپولیس به میدان نمی رود، در بازی امروز به میدان می رود.

ادموند بزیک بازیکن سابق تیم سپاهان و پرسپولیس در بازی امروز همراه تیم پرسپولیس به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده و پیش از آغاز بازی با فرهاد کاظمی خوش و بش کرد.

پیش از مسابقه مهدی رجب زاده و علیرضا حدادی فر که در ترکیب 18 نفره تیم ذوب آهن قرار نگرفته بودند به سکوهای ورزشگاه فولاد شهر آمده و در حال حاضر از سکوها بازی را تماشا می کنند

علی کریمی هافبک تیم پرسپولیس نیز از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کند .