دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در حالی در ورزشگاه فولاد شهر در حال برگزاری است كه داور چهارم به قرمز بودن پیراهن بازیكنان ذوب آهن ایراد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی در حالی عصر امروز سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد كه حواشی این دیدار را در زیر می خوانیم:

* در سكوی روبروی جایگاه یك اتفاق تلخ و عجیب رخ داد. در دقیقه دهم یكی از تماشاگران تخلفی را انجام داد كه نیروهای امنیتی او را دستگیر كردند اما در هنگام انتقال او به خارج از زمین این تماشاگر از پله ها سقوط كرد اما با همان وضعیت به بیرون ورزشگاه منتقل شد.

* در دقیقه 20 فرهاد كاظمی قصد داشت علیرضا محمد را به دلیل مصدومیت تعویض كند و حتی تمام كارها برای تعویض این بازیكن انجام شد كه ناگهان با درخواست علیرضا محمد این تعویض به تاخیر افتاد اما در نهایت در دقیقه 35 سعید عبدالله پور جای علیرضا محمد وارد زمین شد.

* در روبروی جایگاه تعدادی از هواداران سپاهان هم كه برای حمایت از تیم ذوب آهن به ورزشگاه آمده بودند علیه محسن بنگر شعار دادند این شعارها آغاز درگیری روی سكوها بین تماشاگران پرسپولیس و سپاهانی ها بود و آنها علیه همدیگر شعارهایی را سر دادند.

* در دقیقه 42 در همان قسمتی كه هواداران سپاهان حضور داشتند یك درگیری به وجود آمد كه خود تماشاگران به این درگیری پایان داند.

* در اكثر دقایق نیمه نخست فرهاد كاظمی در محوطه فنی خود آرام و قرار نداشت و نكات فنی را به بازیكنانش گوشزد می كرد او پس از اشتباه هر بازیكن به سمت نیمكتش نگاه كرده و با اعضای نیمكت صحبت می كرد.

* در حالی كه نیمه نخست بازی به پایان رسیده بود همچنان تعدادی از تماشاگران پشت درهای ورزشگاه قرار داشتند.