اصفهان – خبرگزاری مهر: تعداد قابل توجهی از تماشاگران تیم فوتبال ذوب آهن که در سکوهای مخصوص هواداران تیم ذوب آهن قرار گرفته بودند بعد از گل زنی پرسپولیس در این مسابقه به شدت به شادی پرداختند و از گل برتری پرسپولیس شاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر،نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گل محمد نوری به شدت شادی کردند و تعدای از اعضای کادر فنی وارد زمین بازی شدند.

جنب و جوش اعضای کادر فنی در دقایق پایانی مسابقه باعث شد قاسم واحدی داور چهارم مسابقه نسبت به آنها اعتراض کرده و خواستار این شود که بر روی نیمت نشسته و آرامش خود را حفظ کنند.

مجتبی حسینی کاپیتان سابق ذوب آهن که هم اکنون در کادر فنی پرسپولیس قرار دارد بعد از گل زنی پرسپولیس در جایگاه خبرنگاران سوژه شده بود او در واکنش به برخی از خبرنگاران که عنوان کردند که سالها کاپیتان ذوب آهن بودید و نباید این گونه شادی خود را نشان ميداديد گفت شما مرا در تیم خود راه ندادید.

این تماشاگران که از تماشاگران پرسپولیس بودند با بلیط رایگان ذوب آهن وارد ورزشگاه شده بودند اما خود را ذوب آهنی جا زده بودند.

اسماعیل فرهادی مهاجم تیم ذوب آهن پس از تعویضش با ناراحتی بازی را تماشا می کرد.

هواداران ذوب آهنی حاضر در ورزشگاه از ابتدای نیمه دوم بازی شروع به ترک ورزشگاه کردند اما در این بین هواداران سپاهانی که به حمایت از تیم ذوب آهن آمده بودند تا پایان در ورزشگاه بودند و تیم ذوب آهن را تشویق می کردند.

یحی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در دقایق پایانی تیمش به دلیل باد شدید ورزشگاه پالتوی خود را پوشید و به صورت نشسته در جایگاه مخصوص مربیان بازی تیمش را دنبال می کرد.