سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس و کنار رفتن از رقابت های حذفی گفت: تمام بازیکنانم در این دیدار سنگ تمام گذاشتند و با عزت از دور رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی شامگاه امروز سه شنبه و پس از شکست یک بر صفر تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه فولادشهر گفت: بازیکنانم آنچه می خواستم را در زمین اجرا کردند و با تمام وجودشان بازی کردند. اما مصدومیت علیرضا محمد و اسماعیل فرهادی اجازه نداد ما به اهدافی که داشتیم برسیم و ناچار به انجام دو تعویض اجباری شدیم.

وی ادامه داد: برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم اما این دو تعویض باعث شد در خط حمله دچار مشکل شویم. موقعیت های خوبی هم ایجاد کردیم اما فرصت سوزی بازیکنان باعث شد نتوانیم به گل برسیم. البته دروازه بان پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت و چند موقعیت مطلوب را از بازیکنان ما گرفت.

کاظمی با بیان اینکه قضاوت فغانی نشان داد استرس از روی داوران برداشته شده است از تیم های دیگر خواست نسبت به داوری اعتراض نکنند و افزود: ما امروز نمایش خوبی داشتیم و می توانستیم به پیروزی برسیم اما از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم. در مقابل پرسپولیس از موقعیتی که وقت اضافه نصیبش شد به خوبی استفاده کرد که جا دارد به اعضای این تیم به خاطر کسب این پیروزی تبریک بگویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد دیدار تیمش با آلومینیوم در رقابت های لیگ برتر که جدال تیم های انتهای جدول است گفت: این بازی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. پنج روز فرصت داریم که بتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم در رقابت های لیگ برتر باقی بمانیم و با حمایت هایی که صورت می گیرد این اتفاق خواهد افتاد. ما تلاشمان را می کنیم و امیدوارم شانس هم با ما یار باشد و بتوانیم سهمیه ذوب آهن در لیگ برتر را حفظ کنیم.

وی افزود: خیلی زیبنده نبود اگر ما در رقابت های جام حذفی قهرمان می شدیم اما در لیگ برتر به دسته پایین تر سقوط می کردیم. امیدوارم با حضور آقای سعدمحمدی و حمایت هایی که از تیم صورت می گیرد بتوانیم در دیدارهای باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم. با تیمی که داریم این امکان دور از دسترس نیست.

فرهاد کاظمی در پایان به 16 تیمی شدن لیگ برتر رای مثبت داد و گفت: در شرایط فعلی که لیگ 18 تیمی است به خاطر فشردگی برنامه ها و اردوهایی که تیم ملی دارد مدام لیگ تعطیل است. امیدوارم با 16 تیمی شدن لیگ هم سطح کیفی و فنی تیم ها و مسابقات بالا برود و شاهد بازی های جذابتری از سوی تیم ها باشیم. قطعا 16 تیمی شدن لیگ برتر روی بهتر شدن سطح فنی مسابقات تاثیر مثبت خواهد گذاشت.