اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه درگیر تعويض های اجباری شدیم، گفت: در این بازی بر روی محمد و فرهادی برنامه ریزی شده بود که تعويض های اجباری آنها ما را متضرر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی عصر سه شنبه در نشست خبری پس از دیدار برابر پرسپولیس بیان کرد: دو تعویض در این بازی سبب شد تا از فرصت ها نتوانیم استفاده لازم را ببریم و در صورتی که تعویض های ما در وقت های اضافه انجام می شد قطعا اجازه برتری پرسپولیس را نداده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن  همچنین در خصوص داوری این بازی نیز بیان کرد: از قضاوت امروز لذت بردم و بابت سوت هایی که در این بازی زده شد باید به جامعه داوران تبریک گفت.

وی همچنین در خصوص اینکه در ادامه لیگ و در برابر آلومینیوم هم با این قوت ظاهر می شود اظهار داشت: در حال حاضر این این بازی تمام شده و احساس می کنم پنج روز برای ریکاوری کافی باشد ودر واقع بر این باور هستم که مشکل اصلی ما در این بازی نبود رجب زاده بود.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امید است در ادامه بازی ها هواداران تیم ما با همین قوت ما را همراهی کنند و تا بتوانیم با کمک هواداران و رسانه ها ذوب آهن را در لیگ حفظ كنيم.

وی همچنین تصریح کرد: ذوب آهن را سال آینده برای مسابقات آسیایی می بندیم.