هفته بيست و دوم و پایانی رقابتهاي لیگ دسته یک تکواندو باشگاه های کشور جمعه هفته جار ی در حالی به میزبانی خانه تکواندو برگزار می شود که مقاومت قهرمانی زودهنگام خود را چهارم اسفندماه جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهاي هفته پاياني لیگ دسته یک تکواندو باشگاه های کشور موسوم به جام نقش جهان به مناسبت گرامیداشت یادوارده "شهید حسن تهرانی مقدم " جمعه هجدهم اسفند ماه برگزار مي‌شود. در این مسابقات مقاومت که با كسب 53 امتياز عنوان قهرماني را کسب کرده به دیدار الماس بتون همدان می رود.

اما دو تیم مناطق نفت خیز جنوب و سلحشور برای کسب عنوان نایب قهرمانی تلاش می کنند. نفتی های اهواز با 46 امتیاز تیم دوم جدول هستند و برای تثبیت جایگاه خود باید سه امتیاز دیدار آخر خود با آموزشگاهی مژدهی رشت را کسب کند. سلحشور تیم 45 امتیازی سوم جدول هم باید با هیات تکواندو قزوین مبازه کند. سلحشور در صورت توقف نفت ، می تواند با رسیدن به پیروزی عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کند.

در آخرین بازی هفته پایانی هم آکادمی تکواندو اسلامشهر به دیدار سازه حفر زاینده رود می رود. اسلامشهر از مناطق تکواندو خیز پایتخت محسوب می شود و بسیاری از قهرمانان این منطقه در لیگ تیم های بزرگ را همراهی می کنند. آکادمی با 38 امتیاز تیم چهارم حدول است.