اصفهان - خبرگزاری مهر: دبیر همایش کنگره بزرگداشت علامه حاجی کلباسی گفت: آثار علامه حاجی کلباسی بخصوص کتاب "اشارات" وی به زودی به عالمان اهل نظر معرفی و چاپ میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلباسی اشتری ظهر چهارشنبه در کنگره بزرگداشت علامه حاجی کلباسی در مسجد حکیم اصفهان با اشاره به اینکه علامه کلباسی از علمای مطرح شیعه و مرجع تقلید تمام شیعیان است، اظهار داشت: در مسیر برگزاری این کنگره در  5 سال اخیر بنا بر این گذاشته شد که آثار این مرد بزرگ معرفی و برای علاقمندان چاپ شود.

وی افزود: علامه حاجی کلباسی و خاندان وی همه جز علمای بزرگ عالم پرور هستند که چاپ آثار آنها می تواند منبع ارزشمندی برای معرفی به اهل نظر باشد.

 دبیر همایش کنگره بزرگداشت علامه حاجی کلباسی تصریح کرد: وی جزء عالمانی است که در مرحله عمل توفیقات بیبدیل داشتند.

وی ادامه داد: دبیرخانه بر این امر اهتمام داشت که آثار این عالم بزرگ شیعی به سایر علمای علاقمند معرفی شود.

کلباسی اشتری گفت: مجموعه با ارزش این عالم بزرگ به زودی معرفی و کتاب« اشارات» ایشان  به چاپ میرسد.

وی در بخشی از صحبتهای خود با اشاره به مسجد حکیم و همت در بازسازی آن افزود: با همت خاص شیخ احمد کلباسی مجموعه مسجد حکیم اصفهانی احیاء ، مرمت و بازسازی و اکنون به عنوان یک مجموعه علمی و فرهنگی در آمده است.

دبیر همایش کنگره بزرگداشت علامه حاجی کلباسی بیان داشت: این مجموعه شامل حجره، کتابخانه و سایر امکانات است که امید می رود این مجموعه فرهنگی دینی با الطاف قدسی به کمال خود نزدیک شود.